Spojené státy mají za sebou svou tradiční reklamní událost roku. V neděli americké stanice odvysílaly finálový zápas nejvyšší profesionální ligy amerického fotbalu. Ceny za reklamní prostor během takzvaného Super Bowlu patří mezi nejvyšší na světě. Televize CBS si loni účtovala za půlminutový spot přes pět milionů dolarů. Letos zápas přinese NBC.

Dinklage, DeVito i Hopkins

I vzhledem ke stále se zvyšujícím cenám za reklamu během poločasu začínají značky odkrývat podobu svých spotů v on-line kanálech dřív než v den velké hry. V této přehlídce letos převládal trend humorně laděných reklam, pozitivních emocí a osobností. Loni se přitom při finálovém zápase objevilo několik spotů s politickou nebo sociální tematikou. Zprostředkovatel turistických pronájmů Airbnb tehdy například zabrnkal na strunu otázky přistěhovalectví.

reklama
reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si