Po patnácti letech existence se e-shop Kytary.cz rozhodl expandovat na slovenský trh. "Slovenští zákazníci u nás nakupují dlouhodobě a tvoří až deset procent našeho obratu. Proto jsme jim postupně přizpůsobovali platební a expediční podmínky, až jsme se nakonec rozhodli spustit kompletní slovenskou mutaci," popisuje genezi nápadu Filip Černý, vedoucí marketingového oddělení Kytary.cz.
E-shop loni dosáhl obratu ve výši 280 milionů korun, slovenští nakupující by podle Černého měli do dvou let tvořit přibližně čtvrtinu příjmů. Kamennou prodejnu na Slovensku ale Kytary.cz nezřídily, ani její otevření zatím neplánují. "Díky smlouvě s přepravcem nabízíme slovenským zájemcům dodání objednaného zboží z našich skladů v Praze-Modřanech do druhého dne, pokud objednávka proběhne do 14 hodin předchozího dne," vysvětluje Černý.
Guerilla i CSR kampaň

reklama
reklama
Tento článek je pro web uzamčen.