Nový portál AirJobs chce být českým Linked Inem a zároveň konkurovat pracovním portálům, především zavedenému Jobs.cz. Sebevědomí tvůrcům nového projektu rozhodně nechybí. Na adresu Jobs.cz uvádí, že je vlastně ani jako konkurenci neberou, vzhledem k tomu, že jsou podle nich ceny pro firmy příliš vysoké, a do roka a do dne chtějí být největšími. Podle některých vašich názorů je to ale o trochu horší s konkrétními nápady, jak toho dosáhnout.

Kampaň vprostřed léta

reklama
reklama

Je pravdou, že AirJobs zavedenými cestami nejde. Kampaň na pracovní portál rozjeli vprostřed léta, v době, kdy je značná část lidí v produktivním věku buď myšlenkami už na dovolené, na dovolené nebo ještě na dovolené, případně kdy při pohledu na potomka řeší nerudovský problém „kam s ním“, když jsou školky a školy přes léto zavřené, ale kanceléře bohužel nikoliv. Na druhou stranu připomínat vprostřed léta, že si práci můžete dokonce i zamilovat, na první pohled vypadá jako takový reklamní paradox, že je snadno zapamatovatelný a třeba bude i funkční.
Tvůrci uvádí, že se chtějí přiblížit Linked Inu. Zdeněk ve svém komentáři napsal: "Nejvíc jsem se smál touze být Linked In, o kterém se spousta lidí shoduje, že je v Česku k ničemu."

Na druhou stranu, pokud se dá usuzovat z výroků tvůrců, i toho, jak jejich stránky vypadají, navzdory svým silným slovům o tom, že zde zatím byla Nokia, kdežto oni chtějí iPhone, nepřináší cosi zase až tak extrémně převratného. Přináší především dobré, i když už povětšinou známé služby uchazečům o práci na straně jedné a personalistům na straně druhé. Za zajímavé ceny pro firmy a s několika novými, užitečnými funkcionalitami. A takový projekt má šanci na trhu vždy.

reklama