Vzájemná symbióza Heinekenu a Ligy mistrů UEFA trvá už od roku 2005 a měla by pokračovat minimálně v nadcházející sezóně. Aktuální smlouva pivovar s evropskou fotbalovou asociací totiž vyprší až příští rok. Heineken sponzorství údajně vychází na astronomických 44 milionu liber ročně.

reklama
reklama

Řadí se tak po boku Gazpromu, Fordu, Sony Playstation či Mastercard mezi tradiční a hlavně štědře dotující sponzory soutěže.

Pro jarní vyřazovací fázi si Heineken zvolil spolupráci s "domácí amsterdamskou" agenturou Wieden & Kennedy, která pro pivovar připravila kampaň doprovázenou hashtagem #ChampionTheMatch

Kampaň navazuje na loňský projekt #sharethesofa, v rámci něhož mohli fanoušci vřele diskutovat o zápasech Ligy mistrů s vybranou fotbalovou osobností. Nad láhví piva Heineken tak diskutovali třeba Argentinec Hernán Crespo nebo Holanďan Ruud van Nistelrooy. 

#ChampionTheMatch má podobný koncept, kouzelný hashtag mohou na sociálních sítích fanoušci využívat především k diskuzi a komentování aktuálního dění. Heineken slibuje, že jejich aktivitu znovu doplní i hvězdní sportovci a celebrity. 

Čerstvé promo Heinekenu doprovází také minutu a půl dlouhý spot, který jak se stalo u pivovaru dobrým zvykem, vypráví příběh o strastech fanoušků toužících sledovat 90 minutovou fotbalovou šou.

Po zamilovaných párech, které na popud sličné polovičky měly mířit namísto fotbalu do divadla, je tentokrát středem pozornosti posádka lodi. Ta si tentokrát zprostředkuje přímý přenos Ligy mistrů na otevřeném moři, a to včetně patřičné atmosféry.

 

reklama