Finančně poradenská společnost Partners Financial Services spustila svou největší letošní kampaň Udělej krok, která se zaměřuje na cílovou skupinu 23 až 33 let, tedy na absolventy vysokých škol, lidi na začátku kariéry a mladé bez práce. Jejím cílem je komunikovat možnost podnikat a budovat kariéru jako finanční poradce. Kampaň je crossmediální a poběží od konce října do konce ledna 2015.

Stěžejní část kampaně je na microsite Udelejkrok.cz. Zde jsou umístěna videa, jejichž aktéry jsou tři studenti, kteří se bojí udělat onen pomyslný krok a osamostatnit se. "Na microsite mají návštěvníci možnost si vybrat ze dvou variant - Zkusit štěstí a Využít příležitost. Pokud zkusí štěstí, mohou se zapojit do soutěže o roční pronájem Audi A3 nebo deset mobilních telefonů iPhone 6. Podmínkou je, aby účastníci do bublin jednoho ze tří videí vepsali vlastní texty, umístili video na Facebook a sbírali lajky. Pod tabulí Využiju příležitost je kontaktní formulář pro zaslání životopisu a získání bližších informací o kariéře v Partners," vysvětluje ředitelka marketingu a PR Lada Kičmerová. Videa budou též umístěna na YouTube na kanále Udělej krok.

reklama
reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si