Nedělní natáčení 7. září v pražské Tipsport Aréně zpestřil organizační výbor mistrovství improvizovanou tiskovou konferencí na ledě, které se zúčastnili Jakub Kohák i Adam Seidl.

Podle Koháka bude reklamní spot vyprávět "tklivý příběh melancholického charakteru o malém chlapci, který nevidí to, co dospělí lidé, a tak se potlouká, až se dostane na zimní stadion".

Důležitou roli v příběhu hraje i tramvaj, která ho na stadion doveze a která nejvíc zaujala malého Adama. "Přistoupila k nám jedna paní a moc se divila, že nezastavujeme a že vystoupila až tady," zodpověděl spontánně na otázku, co si při natáčení nejvíc získalo jeho pozornost.

reklama
reklama

Nejtěžší pro něj naopak bylo sbírání cigaretových nedopalků na zastávce tramvaje. Produkce měla totiž pronajatu tramvaj, v níž vznikly některé scény, a točila i na reálné tramvajové zastávce u pražského hotelu Pyramida. Jednu z cestujících filmařská tramvaj zmátla a považovala ji zřejmě za běžnou linku.

V reklamě si zahraje i početný kompars, který z nemalé části tvoří dobrovolníci, kteří se přihlásili Českému svazu ledního hokeje jako organizační výpomoc při mistrovství.

V médiích by se měl spot objevit v listopadu jako součást "zvací kampaně", která bude lákat lidi do hlediště zimních stadionů. O konkrétním mediálním plánu se ještě jedná.

V pořadí 79. ročník světového hokejového šampionátu proběhne ve dnech 1. až 17. května 2015 v pražské O2 Aréně a v ČEZ aréně v Ostravě.

reklama