Aktuální téma problémů a budoucnosti internetových vyhledávačů má silný marketingový i obchodní potenciál. Technické nebo obsahové chyby mohou provozovatele i inzerenty připravit o spoustu peněz. Na systém SEO, který je asi pořád nejrozšířenější, se detailně podívali tři specialisté v oboru.

Mrtvola jménem SEO

Nejprve velice stručně k tomu, co SEO vlastně je a k čemu slouží. Search Engine Optimization, česky optimalizace pro vyhledávače, zahrnuje veškeré metody a techniky vedoucí k zajištění co největšího neplaceného (organického) množství návštěvníků z vyhledávačů s ohledem na nějaké zvolené téma. Jinak řečeno jde o optimalizaci webových stránek tak, aby se tyto webové stránky zobrazovaly na co nejvyšších příčkách ve výsledcích vyhledávání určitého klíčového slova nebo fráze. To jest, aby si vyhledávač řekl: "Ha, tady někdo hledá informace k CRM. Podle mě je stran CRM informačně nejhodnotnější stránka SprinxCRM.cz/ /home.aspx, takže mu nabídnu právě tuto. Ale samozřejmě až po placených odkazech."

reklama
reklama
Tento článek je pro web uzamčen.