Výherci 11 oborových žebříčků, ocenění v kategorii Firemní web a pěti speciálních kategorií (Digitální kampaň, Microsite, Mobilní řešení, Nejefektivnější digitální řešení a Social Media Marketing) si převzali své ceny na čtvrtečním slavnostním galavečeru, který se uskutečnil v Konferenčním centru City.

Do 12. ročníku soutěže WebTop100 se přihlásilo přes 200 projektů, které ohodnotilo 51 expertů na jednotlivé oblasti digitálního marketingu. 

"Letošní výsledky opět ukázaly trend neustále rostoucí kvality českých digitálních řešení a kampaní," říká garant projektu WebTop100 Luboš Plotěný, ředitel pořádající agentury Dobrý web, a dodává: "Vítězné projekty zároveň ukázaly, že pokud se sejde klient, který chápe komplexnost digitálního marketingu, se zkušeným dodavatelem, je možné zvítězit i napříč více kategoriemi." 

Absolutním vítězem byla již zmíněná společnost Tatra Trucks, ocenění Nejlepší design roku 2013 a Webdeveloper roku 2013 převzala společnost Sherwood Media. Ocenění za Nejlepší UX roku 2013 pak získala společnost Global Wines.

reklama
reklama

Ceny sbíral i mobilní operátor T-Mobile Czech Republic s digitální kampaní Pojď mi hop a se svými aktivitami v oblasti Social Media Marketingu. Dvě vítězství si odnesla i Česká pojišťovna. V kategorii Mobilní řešení zabodovala s aplikací Horská služba a její projekt Bezkola získal vítězství v kategorii Nejefektivnější digitální řešení. S oceněním odešla také společnost Henkel. Ta vyhrála kategorii Microsite za svůj projekt MS v hokeji 2013. 

Kompletní seznam vítězů a všech výsledků je k dispozici na www.webtop100.cz.

reklama