Cílem soutěže je upozornit na mimořádné úspěchy časopisů v loňském roce širokou veřejnost. Výsledky nejsou obrazem hodnocení pouze obsahu přihlášených časopisů, ale reflektují i výsledky číselné, tj. vývoje ukazatelů prodaného nákladu, čtenosti a inzertního výkonu.

Časopisem roku s prodaným nákladem nad 100 000 kusů se stala Chvilka pro tebe od vydavatelství Bauer Media. Porota u titulu ocenila i nárůst inzerce v ceníkových cenách.


Hvězdou roku je 100+1
Titulem "Časopis roku" s PN 100 - 50 000 byla vyhlášena Epocha od RF Hobby. V kategorii od 25 do 50 tisíc si cenu odnesl titul 100+1 od konkurenčního vydavatelství Extra Publishing. Nejlépe hodnoceným časopisem s nákladem od 25 do 15 tisíc je Betynka od Burdy Praha. Jedničkou s nákladem pod 15 000 kusů je Dům a zahrada od mediálního domu Sanoma Media Praha. V kategorii Hvězda roku 2012 opět zabodoval časopis 100+1.

reklama
reklama


Launchem roku je uvedení Forbesu na český trh
Launch/relaunch roku získal úspěšně uvedený titul Forbes od Business Consulting & Media. Digitálním počinem se stala aplikace titulu Ekonom od vydavatelství Economia. Porota soutěže ocenila jeho elektronickou verzi pro iPad, iPhone i telefony a tablety s operačním systémem Android. "Vydavatel dosáhl toho, že je časopis přístupný ve všech hlavních typech mobilních čtecích zařízení. Aplikace díky svému technickému zpracování využívají maximálního množství předností, které poskytuje mobilní distribuce obsahu časopisů," shodla se odborná porota soutěže.

Obálku roku má Euro od vydavatelství Mladá fronta. Nejlepším B2B magazínem je letos opět Architekt od Julius Macháček Kabinetu.

Hlavním partnerem soutěže byla První novinová společnost.

reklama