Společnost B-inside realizovala v loňském roce výzkum na téma sponzoring v českých B2B firmách. V průměru jde v takové firmě na sponzoring každá sed-má koruna marketingového rozpočtu.

7 % firem investuje přes milion

Středně velké a velké B2B firmy, které se věnují sponzoringu, vydají na sponzoring v průměru 14 % svého marketingového rozpočtu. Typický podnik (medián) vydá 8 %. Téměř pětina dotázaných (19 %) pak na sponzoring dává více než čtvrtinu rozpočtu na marketing. Nejčastěji dávají firmy na sponzoring finance v řádu desetitisíců (52 %) a statisíců (28 %) ročně. Více než milion Kč investuje 7 % dotázaných firem. Tyto závěry vyplývají z výzkumu, v němž bylo v říjnu 2012 dotazováno 224 respondentů, především marketingových a obchodních ředitelů ze středně velkých a velkých B2B firem.

reklama
reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si