Škola reklamní a umělecké tvorby Michael přichází s kampaní. Chce mladé lidi přesvědčit, že cestovat vlakem je moderní. Ve středu 27. 2. od 14 – 16 hodin se kampaň představí na vernisáži výstavy v salónku pražského Hlavního nádraží. Prezentované práce vytvořili studenti školy reklamní a umělecké tvorby Michael na startu profesionální kariéry. Plakáty umístí společnost Railreklam v rámečcích v železničních vagónech, v rámci mobiliáře Hlavního nádraží (variopostery) i pod širým nebem (billboardy). "Celá kampaň není spojena s konkrétní dopravní firmou. Snaží se atraktivní a zábavnou formou přiblížit cestování vlakem jako součást nekonvenčního životního stylu 21. století a zároveň symbol sociální prestiže," říká Richard Stiebitz, kreativní ředitel agentury Wunderman, který spolu se svým protějškem Petrem Vlasákem z agentury Comtech práci studentů vedl. S Railreklam již reklamní škola Michael uskutečnila dobročinný projekt Public Interest, který ve veřejném prostoru upozorňoval na problémy současné české společnosti.

trejn2

Autorem jednoho z vizuálů kampaně je student Tomáš Teplý

reklama