ANKETA
Co vám chybí v Marketing&Media?
Více prostoru pro PR s cílem vyvolat diskusi mezi zadavateli a PR odborníky (agenturami nebo in house) na téma očekávání, měřitelnosti apod.
8 (27%)
PR stylem PR Weeku
7 (23%)
Témata CSR, Event PR, sociální média a digitální komunikace
6 (20%)
Kritika médií
3 (10%)
Pravidelné odborné hodnocení aktuálních PR kampaní.
2 (7%)
Nové trendy a technologie v marketingu a jejich využití
2 (7%)
Hloubka informací, komplexní články o trendech v oblasti strategie, měření a case studies
2 (7%)
Více event a guerilla marketingu.
0 (0%)
Problematika "velikosti" trhu ČR.
0 (0%)
Mezinárodní přesah
0 (0%)
Více informací k marketingu služeb, konkrétně k oblasti advokacie
0 (0%)

PR Klub, který v České republice sdružuje odborníky a příznivce oboru public relations, zveřejnil výsledek letního svépomocí provedeného průzkumu mezi českými marketéry a PR specialisty. Těch se ptal na to, jaká oborová média využívají. Průzkum byl realizován prostřednictvím internetu a zúčastnilo se jej 116 respondentů.

reklama
reklama

Největší vliv má z oborově zaměřených tuzemských médií na marketéry a PR specialisty týdeník Marketing & Media vydavatelství Economia, na druhém místě je to internetový portál Mediář, který vydává občanské sdružení Mediář.cz a na třetím místě je portál Mediaguru, jehož provozovatelem je mediální agentura PHD.

80 % respondentů uvedlo, že informace z oblasti marketingu a PR sledují minimálně jednou týdně. Součástí průzkumu bylo také zjišťování spontánní a navozené znalosti marketingových médií. Oběma vévodí titul Marketing & Media (spontánní znalost 90 %, navozená 94 %). Marketing & Media kraluje ale především žebříčku čtenosti oborových médií - alespoň jednou měsíčně jej čte 62 % dotázaných, 56 % čte ve stejné minimální frekvenci internetovou podobu téhož magazínu, tedy mam.cz, 52 % čte Mediář.cz a o větší skok za nimi je Mediaguru.cz, které čte 36 % respondentů.

 

spont nn zanalost

 

 

 

 

 

 

 

navozen znalost

 

 

 

 

 

tenost

 

reklama