reklama
reklama

Počínaje prvním srpnovým dnem bylo zahájeno hlasování v pátém ročníku prestižní soutěže ShopRoku 2012. Internetoví uživatelé rozhodnou o tom, které internetové obchody mají na základě jejich osobních zkušeností nejlepší přístup k nakupujícím. Mohou se do ní zdarma zapojit všechny české e-shopy. Nejlepší e-shopy v České republice budou vyhlášeny 13. 9 2012. Pořadatelem soutěže je nákupní rádce Heureka.cz.
Stejně jako v minulých ročnících soutěže budou i letos vyhlášeny nejlepší internetové obchody ve svém oboru, a to ve dvou hlavních kategoriích: Cena kvality a Cena popularity. „Již tradičně budou do výsledků v Ceně kvality započítány hlasy zákazníků internetových obchodů, kteří v období od 1. září 2011 do 31. srpna 2012 nakoupili na internetu a po nákupu vyplnili dotazník spokojenosti,“ říká Kamil Demuth z Heureka.cz a dodává: „Jedná se o cenu, kterou udělují skuteční nakupující. Sbíráme jejich hodnocení v rámci služby Ověřeno zákazníky po celý rok a podle toho hodnotíme kvalitu a spolehlivost jednotlivých e-shopů.“ O vítězích v Ceně kvality rozhodlo minulý rok přes 1 000 000 uživatelů, kteří vyplnili dotazník spokojenosti.
V Ceně popularity mohou během celého měsíce srpna hlasovat všichni uživatelé, kteří na stránkách soutěže www.shoproku.cz vyberou tři libovolné e-shopy. V minulém ročníku tak učinilo na 71 000 internetových uživatelů, přičemž nejvíce hlasů získal internetový obchod parfums.cz.
Při příležitosti vyhlášení výsledků soutěže chystá Heuréka také jednu novinku. Jedná se o první ShopRoku Meeting, který se bude konat 13.9 2012 v podzemí Veletržního paláce. Akce složená z množství oborových seminářů je určena provozovatelům, majitelům a manažerům eshopů. Úvodních prezentací se zhostí Jakub Havrlant, CEO skupiny Allegro a Aleš Michl, přední ekonom a hlavní Investment Strategy Manager Raiffeisenbank. Po nabitém pracovním dni budou slavnostně vyhlášeny výsledky soutěže ShopRoku a bude zahájena nová eshopová sezóna.
Soutěž každoročně pořádá společnost Miton Media a.s., provozovatel nákupního rádce Heureka.cz, který radí při výběru produktů a ověřených obchodů ze všech oblastí nakupování. V loňských ročnících se na předních příčkách umístily mimo jiné Alza.cz, Mall.cz, eProton.cz, Sportisimo, Parfemy-Elnino.cz, Pneumatiky.cz nebo Kosmas.cz. Účast v anketě je pro e-shopy zdarma.
Mediálními partnery soutěže jsou Deník.cz, Aktuálně.cz, Mediář.cz, Marketing&Media, TyInternety.cz. Odbornými partnery jsou Allegro group, NetDirect, 999.cz, Aukro, Acomware, Dark Side, PayU a AdMarket.

V kategorii Cena kvality budou vyhlášeny výsledky v těchto kategoriích:

ShopRoku 2012 - Internetové obchodní domy
ShopRoku 2012 - Elektro - všeobecné
ShopRoku 2012 - Elektro - specializované
ShopRoku 2012 - Sport
ShopRoku 2012 - Parfémy
ShopRoku 2012 - Kosmetika
ShopRoku 2012 - Pneumatiky
ShopRoku 2012 - Auto-Moto
ShopRoku 2012 - Dárky a zážitky
ShopRoku 2012 - Knihy
ShopRoku 2012 - Dětské zboží
ShopRoku 2012 - Dům a zahrada
ShopRoku 2012 - Chovatelství
ShopRoku 2012 - Hobby a volný čas
ShopRoku 2012 - Hudba, hry, filmy, software
ShopRoku 2012 - Móda a oblečení
ShopRoku 2012 - Sexshop
ShopRoku 2012 - Jídlo a nápoje

reklama