reklama
reklama

Nová kampaň, ve které se ČSOB zaměří na firemní klientelu, se nese ve znamení divoké vody. A čistou náhodou začala právě v den, kdy na olympiádě v Londýně vybojoval stříbro kanoista Vavřinec Hradílek. S tím sice ČSOB nemá nic společného, jako jediná má ale aktuálně kampaň s kanoistou.

"Shoda je to skutečně náhodná. S panem Hradílkem banka marketingově nespolupracuje, takže s největší pravděpodobností zůstaneme u této příjemné náhody," uvedla mluvčí banky Pavla Hávová.

Tváří kampaně je Jaroslav Němec, výrobce kvalitních sportovních pádel TNP a klient ČSOB. Kampaň cílená na malé a střední podnikatele běží především v televizi, tisku a na internetu. V jejím průběhu budou pro všechny nové i stávající klienty připraveny v pobočkách cenové nabídky pro výhodnější financování jejich podnikatelských aktivit. „Tato kampaň pokračuje v konceptu představování reálných klientů a jejich příběhů. Tentokrát se její tváří stal Jaroslav Němec, uznávaný výrobce vodáckých pádel a vesel TNP,“ popisuje kampaň Tomáš Brych, ředitel útvaru Marketingová komunikace ČSOB.

ČSOB REKLAMA
spot.mpg.jpg
reklama