Cenu absolutního vítěze agentura získala za charitativní projekt Čtení pomáhá, který porotci ocenili ještě v dalších dvou kategoriích. Cílem projektu, jehož iniciátorem a donátorem je Martin Roman, bývalý šéf ČEZu, bylo motivovat děti ke čtení knih. Ty po přečtení knihy totiž obdržely 50 korun, které mohly věnovat na charitu. Tímto způsobem obdržely charitativní projekty téměř 11 milionů korun, což bylo o 1 milion korun více, než si realizátoři předsevzali. I to byl jeden z aspektů, které porotci při volbě tohoto projektu jako absolutního vítěze zohlednili. Tím rozhodujícím však bylo zapojení dnešní mládeže do četby knih. „Je to skvělý počin v době, kdy většina dětí tráví čas hlavně u počítače,“ komentovala nejzajímavější projekt Kateřina Wheeler, garantka České ceny, která přiznala, že se o projektu dozvěděla skrz své děti.

reklama
reklama


Druhou nejúspěšnější agenturou soutěže se stala s šesti oceněními agentura AC&C, která vloni byla co do počtu ocenění v České ceně nejúspěšnější. Na třetím místě se letos s pěti oceněními umístila Bison & Rose. Letos bylo do soutěže přihlášeno 142 projektů a přibyly dvě nové kategorie - Krizová komunikace a Sólo kapr / Media placement, kde ale bylo uděleno pouze zvláštní ocenění.

reklama