Celková čtenost všech tiskových titulů na vydání dosahuje téměř 90 %. Deníky měly v delším období dosah dvě třetiny populace, stejně jako i suplementy. Celkově mají časopisy sledované v Mediaprojektu včetně volně distribuovaných titulů dosah 87% populace.

Čtenost celostátních deníků v loňském druhém pololetí ve srovnání s předchozím obdobím je stabilní. Hospodářské noviny si udržely takřka neměnnou pozici. Pořadí jednotlivých deníků nezaznamenalo změny - nejčtenější je stále Blesk bez Nedělního Blesku – čtenost má mírně pod 1 300 tisíc čtenářů.

reklama
reklama


Mezi časopisy vzrostla proti předchozím výsledkům nejvíce čtenost časopisů pro chovatele a o přírodě, vzrosta i čtenost společenských časopisů nebo časopisů o životním stylu.

V rámci výzkumu bylo nyní dotazováno 12 750 respondentů. Podrobnější meziroční strovnání čtěte v příštím vydání M&M.

reklama