Za virální kampaní SuperVáclav, která začala před měsícem na Svatováclavských oslavách, stojí reklamní agentura Loosers. Ochrannou známku si agentura nechala registrovat 14. října u Úřadu průmyslového vlastnictví.

Informaci přinesl jako první Marketing&Media na svém servesu www.mam.cz poté, co několik zpravodajských serverů a deníků citovalo spojení kampaně s kamerami GoPro.

reklama
reklama

Tuto fámu vyvolala fiktivní reklamní společnost, která se na webu volnyradikal.cz hlásila k cizím či smyšleným reklamám firem Adidas, T-Mobile či Nestlé.

Následně hlavní hrdina kampaně SuperVáclav navštívil redakce Lidových novin, MF Dnes a Týdne a předal novinářům živé kachny.Na svém facebookovém profilu si za to vysloužil pochvaly fanoušků.

Reakce na jeho spojení s reklamou na kamery byly naopak spíše negativní. Také TV Prima zřejmě na tento popud SuperVáclava v pátek 28.10. vyřadila z talkshow Jana Krause, kde měl původně vystoupit. Více informací o kampani SuperVáclav přineseme v pondělním čísle M&M 31.10.

SuperVáclav a novinářské kachny

Agentura Loosers již začátkem letošního roku vytvořila kampaň pro sdružení CZ.NIC, kde dvojníci celebrit vystupovali ve videích na internetu. Videa následně vyvolala velký zájem médií a kampaň upozornila na rizika nezabezpečených domén.

Ochranná známka se má vztahovat na veškeré druhy a způsoby marketingové komunikace, zejména reklamní činnost a mediální zastoupení, ale také výchovu, vzdělávání, zábavu, sportovní a kulturní aktivity a vydavatelskou činnost.

SuperVáclav se během měsíce stal díky internetu známou osobností a vyvolal zájem téměř než třiceti tisíc fanoušků na sociálních síťích. Jeho videa mají zhruba dva miliony shlédnutí - od polévání kuřáků, trestání nepořádných pejskařů až po pohnojení sídla VZP.

reklama