Od května do července si ostravský hutní gigant ArcelorMittal vybíral public relations agenturu. Tou se stala společnost Ami Communications, která podle informací M&M zvítězila nad Ogilvy a Bison & Rose. „AMI Communications nás přesvědčila svým komplexním strategickým přístupem a zkušenostmi svého týmu konzultantů, který nabídla naší společnosti. Navíc jejich strategie obsahuje řadu moderních a netradičních komunikačních nástrojů,“ řekl Jan Rafaj, ředitel pro personalistiku a vnější vztahy ArcelorMittal.

reklama
reklama

Důvodem, proč si společnost najala profesionální komunikační agenturu (doposud si PR dělala sama), má souviset s připravovanou investicí společnosti do ekologie a modernizace výroby. Lze předpokládat, že si společnost od spolupráce s renomovanou PR agenturou slibuje zlepšení vztahů s obyvateli nejvíce znečištěného regionu v Česku, k jehož znečištění nejvíce přispívá. Úkolem nové PR agentury bude pracovat na budování image ArcelorMittal jako důvěryhodné, transparentní a zodpovědné firmy.

reklama