Okay Elektrospotřebiče rozšíří svůj prodejní kanál v příštím roce on-line. "Náklady na zprovoznění jsou poměrně velké, až doposud jsme si říkali, že se nám do tohoto kanálu nevyplatí investovat," říká zakladatel řetězce Jindřich Životský (na snímku). Pro Okay podle Životského představuje internet zajímavý kanál vzhledem k zvyšujícímu se procentu on-line prodejů. On-line obchod Okay spustí v příštím roce, a to nejenom se stávajícím sortimentem. "Chceme nabídku výrazně rozšířit," přiznává Životský. V příštím roce Okay také zamíří do nového segmentu, detaily nechtěl Životský komentovat. V tuto chvíli probíhá testovací fáze na některých prodejnách. Nový koncept řetězec představí na začátku roku. S on-line prodejem plánuje Okay navýšit i investice do internetu jako komunikačního kanálu.

reklama
reklama
reklama