Maloobchodní síti Brněnka stoupl oproti loňsku počet prodejen, které sdružuje, z 225 na 232. Informoval o tom jednatel smluvního řetězce Miloš Škrdlík. Podle něj Brněnka nadále zvyšuje podíl čerstvého, rychloobrátkového zboží, jako pečivo a lahůdky, a nově i podíl regionálních potravin, o které je mezi zákazníky stále větší zájem. Brněnka sdružuje hlavně prodejny na jižní Moravě, několik obchodů má i na Vysočině. Těží z toho, že oproti velkým hráčům na trhu má prý více stálých zákazníků, kteří nakupují i několikrát týdně. Podle Škrdlíka nyní Brněnka přichází s projektem, kdy držitelé nově zaváděných senior pasů dostanou při nákupu v obchodech slevu. "Dostanou slevu pět procent, což je u potravin docela hodně," uvedl. Senior pasy jsou speciální karty, se kterými jejich držitelé ušetří při nákupu v lékárnách, obchodech nebo lázních. Tento týden si pasy v Brně převzaly první stovky lidí, kterým je nad 55 let. Jihomoravský kraj tak navázal na starší projekt rodinných pasů, který využívá už 25.000 lidí. Brněnka funguje na trhu 13 let. V začátcích v roce 1997 sdružovala 23 prodejen především na území Brna. Síť funguje jako regionální franšízový systém.

reklama
reklama
reklama