Koncern Reckitt Benckiser (RB) sjednocuje globálně komunikaci svých prostředků na mytí nádobí. V roce 2010 přechází značka Calgonit na většině trhů do další fáze rebrandingu na značku Finish. Tento název používá např. již na britském či italském trhu. V televizním spotu se v ČR objeví zmínka o názvu Finish poprvé v listopadu, na obalech Calgonitu již je Finish zmíněn malým písmem. To nyní bude větší a původní název ustoupí do pozadí. Claimu "diamantový standard" se Reckitt nadále drží stejně jako diamantové kreativy od Euro RSCG. Přechod z Calgonitu na Finish má být postupný, do vymizení označení Calgonit úplně. Calgonit je po brandu Vanish druhou nejvíce podporovanou značkou z portfolia RB. Letos od ledna do srpna investoval podle monitoringu TNS MI do klasických médií za Calgonit 163 milionů, vloni ve stejném období 109 milionů.

reklama
reklama
reklama