Vydavatelství Ringier ČR, které mj. vydává nejprodávanější tuzemský deník Blesk, začlenilo s platností od 17. 10. 2007 do svého portfolia konkurenční deník Aha!. Ten je v současnosti dvojkou bulvárního dení-kového trhu. Cena transakce nebyla zveřejněna, podle informací M&M ale přesáhla 400 mil. Kč. "Ringier ČR dal tímto krokem jasně najevo záměr posilovat nadále svou pozici v segmentu bulvárních titulů," zdůvodnil svůj krok Ringier. Vydavatelství plánuje ponechat si oba tituly a neslučovat je. Souhrnný dosah deníků Blesk a Aha! na bulvárním trhu představuje podle aktuálního Me-dia projektu přibližně 2 miliony čtenářů. Po prodeji čtyř televizních časopisů vydavatelství Bauer Media v červenci jde tak o další významnou letošní změnu ve struktuře portfolia vydavatelství Ringier ČR.

reklama
reklama
reklama