Výzkum Media projekt je hlavním zdrojem informací pro plánování reklamních investic do tiskových titulů v ČR. Zadavateli výzkumu jsou mimo jiné Unie vydavatelů a Asociace komunikačních agentur. Výzkum realizují agentury GfK Praha a Median. Tento týden byla zveřejněna první data z výzkumu podle nové metodiky. Data vycházejí z dotazování 14 959 osob ve věku 12 – 79 let v období od 1.1. – 30.6. 2006.
Tituly vydavatelství Economia a.s. potvrdily i v nové metodice výzkumu Media projekt dlouhodobě stabilní pozici na českém tiskovém trhu.
Hospodářské noviny jako jediný celostátní zpravodajský deník získaly v prvním pololetí letošního roku nové čtenáře. Stejně pozitivní je i nárůst čtenářů obou suplementů deníku – magazínů In a Víkend. Hospodářské noviny čte 208 tisíc osob, středeční In magazín 240 tisíc osob a páteční Víkend 225 tisíc.
Týdeník Ekonom si již řadu let drží pozici nejčtenějšího ekonomického týdeníku. Tuto skutečnost potvrdila i nová metodika výzkumu. Ekonom sleduje 156 tisíc osob. Týdeník Euro má o polovinu čtenářů méně, počty čtenářů týdeníku Profit jsou ve srovnání s Ekonomem nižší o dvě třetiny.

reklama
reklama
reklama