Prvního července zahájil Oskar duální branding prázdninovou nabídkou. Stalo se tak přesně měsíc po převzetí Oskara společností Vodafone. V čem převzetí spočívá? Logo nového vlastníka (skupiny Vodafone) se spolu s Oskarovým logem objevuje ve veškeré komunikaci společnosti Oskar. Stalo se součástí všech marketingových materiálů a kampaní, týkajících se nových Oskarových nabídek, včetně internetu nebo faktur od uvedeného dne. Start používání duálního loga není provázen žádnou zvláštní imageovou kampaní a reklama se bude klasicky objevovat jak v tisku, tak v televizi a na billboardech. Petr Šindler, mluvčí společnosti, uvedl: "Změna vizualizace, se dá očekávat až ve finální fázi rebrandingu." Duální logo se postupně stane přirozenou součástí pravidelné komunikace firmy s veřejností a zákazníky. Pro dohled nad komunikací byl v Oskarovi vytvořen rebrandingový tým, který hlídá, aby duální branding postihl všechny komunikační kanály společnosti. Jak už bylo dříve řečeno, rebranding vyvrcholí v průběhu roku 2006. Všude, kde se Vodafone stal majoritním vlastníkem, dospěl dříve nebo později k zavedení mateřské značky. V případě Oskara by měl duální branding pomoci dostat značku Vodafone více do povědomí veřejnosti dříve, než dojde k finálnímu přejmenování na Vodafone.

reklama
reklama

-Monika Kozáková-

reklama