Pražská filiálka společnosti JCDecaux instalovala první pár veřejných pouličních hodin, které patří do takzvaného městského mobiliáře. Autorem designu a zpracování je architekt Jiří Špaček, který už pracoval na projektu rekonstrukce novinových stánků v centru Prahy. Špaček vycházel v návrhu zejména ze dvou předpokladů. Snažil se, aby hodiny byly dobře vidět a aby byly vzhledově příbuzné s reklamním a informačním sloupem JCDecaux. První dva kusy jsou umístěny v ulici Újezd na křižovatkách s Všehrdovou a s Vítěznou ulicí. Další přes čtyři metry vysoké hodiny se třemi ciferníky budou instalovány při různých úpravách veřejných prostranství.
Podle slov obchodní ředitelky JCDecaux Katariny Bílkové bude instalováno v Praze celkem 40 pouličních hodin. Realizaci celého projektu financuje JCDecaux ze svých zdrojů.
Společnost JCDecaux v současné době provozuje v Praze mimo jiné stovky čekáren městské hromadné dopravy a reklamních a informačních vitrín. Na desítky se počítají reklamní a informační sloupy; v některých z nich jsou veřejné záchodky či telefony.
Firma působí ve 37 zemích světa, její mobiliář je zastoupen ve více než 3200 městech. Na provoz vydělává z využití ploch svého mobiliáře pro reklamu.

reklama
reklama

-pda-

reklama