Reklama

Pražské firmy nejsou připraveny e-obchod

Malé a střední firmy v Praze nejsou připraveny na elektronický obchod o nic lépe než mimopražské podniky. To je hlavní závěr výzkumu, který provedl Úřadu pro veřejné informační systémy v rámci projektu eBusiness Roadshow společnosti TELE2 a BMI sdružení

MindShare získal T-Mobil, budoucí značku Paegasu

Mediální agentura MindShare, která patří do skupiny WPP a nakupuje reklamní prostor v médiích prostřednictvím Group MindShare Edge (GME), získala velkou část mediálního rozpočtu druhého největšího operátora mobilních telefonů v ČR RadioMobilu (2,85 mil. uživatelů). Ten se chystá, v souladu s celoevropskou…

Na devátém ročníku Infothermy bude vystavovat 245 firem

Celkem 245 domácích a zahraničních společností se představí na devátém ročníku mezinárodní výstavy Infotherma. Největší specializovaná výstava vytápění malých a středních objektů v Česku se uskuteční od 22. do 24. ledna na 3500 metrech čtverečních čisté výstavní plochy areálu ve Frýdlantě nad Ostravicí na…

Mediální komise doporučila zvýšení platů radním ČRo a ČT

Parlamentní mediální komise na svém pátečním jednání doporučila zvýšení platů členům Rady České televize a Rady Českého rozhlasu o čtyři tisíce korun. Uvedlo to sobotní vydání Práva s tím, že pokud doporučení odsouhlasí Poslanecká sněmovna, budou členové obou rad pobírat 17 tisíc korun, místopředsedové 20.500…

Ivo Mravinac odchází z Frekvence 1

Z rádia Frekvence 1 odchází po čtyřech letech jeho programový šéf Ivo Mravinac. „Dělám tu práci už hodně dlouho. Užil jsem si tu hořkého i sladkého. V poslední době jsem dostal velmi zajímavou nabídku na místo, kde bych mohl uplatnit své zkušenosti z rádia i z televize a zároveň zkusit něco nového. Je to pro mě…

Billboard s Klausem porušuje etický kodex Rady pro reklamu

Billboard s předsedou ODS a Poslanecké sněmovny Václavem Klausem s lyžemi značky Völkl, který má propagovat služby hostince ve Špindlerově Mlýně, porušuje etický kodex reklamních agentur a měl by být odstraněn. Po včerejším jednání arbitrážní komise Rady pro reklamu to řekl její viceprezident Jiří Mikeš