Foto: AČRA

Zlatá Pecka 2019: Best of the Best pro Jana Svěráka i Jakuba Koháka

13. 2. 2020 08:02

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

25. ročník nejstarší soutěže kreativity v reklamě, Zlatá Pecka, kterou již tradičně uspořádala Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA MK) zná své vítěze. Rozdalo se celkem 17 cen, dále tři speciální Zlaté pecky, cena Vysoké školy kreativní komunikace (VŠKK) a mediální cena Media Marketing Services (MMS), Zlatá pecka za nejlepšího herce a poprvé v historii soutěže také tři ceny Best of the Best za přínos reklamě.

Slavnostním vyhlášením soutěže Zlatá Pecka, již osmým rokem provázel herec Jakub Kohák, který si na pódiu zároveň převzal také jednu ze tří cen Best of the Best, které AČRA MK letos udělila vůbec poprvé. Další dvě ocenění si převzali Jan Svěrák a Martin Krejčí, režisér notoricky známého vánočního spotu se zlatým prasátkem.

Porotci v čele s čestným předsedou, admanem české reklamy Jiřím Mikešem, ocenili Zlatými peckami 17 prací, nejvíce z nich v kategorii televizních spotů. Bodovala agentury Momentum Czech Republic s kampaní Nic na vás nehrajeme pro Bohemia Energy, a to kategoriích televizního i rozhlasového spotu.

Stejný počet pecek získala i agentura Comtech Can s kampaní pro Tanec Praha, která již v minulém roce získala řadu ocenění, včetně zlatého Louskáčka na ADC Czech Creative Awards, a také Někdo jiný, jejímž zadavatelem byl Český červený kříž. Pozadu nezůstaly ani slovenské agentury, nejúspěšnější byla se dvěma cenami agentura This is Locco.

Speciální cenu VŠKK si z večera odnesla McCann Prague za kampaň Zbytečné nehody, mediální cenu MMS získal Radiohouse s rozhlasovou kampaní I love hummus. Zlatou pecku za nejlepšího herce obdržel Josef Polášek.

Psali jsme
Na shortlistu Zlaté pecky je 30 nominací

Foto: AČRA

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.