RHK Brno s Lesensky.cz nabízí zdarma konzultace o PR a marketingu

18. 2. 2020 09:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Regionální hospodářská komora Brno (RHK Brno) připravila společně se svým členem agenturou Lesensky.cz konzultace zaměřené na public relations a marketing. Bezplatné konzultace budou věnované konkrétním oborům a proběhnou v sídle komory na brněnském výstavišti v době konání velkých veletrhů v březnu a dubnu.

„Konzultace budou probíhat přímo v našem sídle na brněnském výstavišti. Otevřené jsou všem. Zjistit si informace o možnostech marketingu a public relations pro svou firmu tak mohou jak členské firmy RHK Brno, tak například i zástupci firem účastnících se veletržních akcí, které budou ve dnech vyhrazených konzultacím na výstavišti probíhat,“ uvedl ředitel Regionální hospodářské komory Brno Čeněk Absolon.

Během března a dubna jsou pro letošní jaro naplánované celkem čtyři konzultace. Ty se uskuteční vždy ve čtvrtek odpoledne v době konání velkých veletrhů. První možnost tak budou mít zájemci už 5. března, kdy se konají veletrhy Motosalon a Prodítě. Další březnové kolo je plánováno na 19. 3., kdy Brno hostí veletrh Amper. V dubnu se bude jednat o čtvrtek 2. a 23. 4., kdy na výstavišti probíhají nejprve veletrhy Techagro, Silva Regina a Biomasa a posléze Embaxprint, Salima, MBK, G+H, Vinex a Festival chutí.

„Během všech čtyř termínů budou v sídle RHK Brno ke konzultacím připraveni naši specialisté na PR a marketing. Pro firmy napříč různými obory se tak nabízí jedinečná příležitost se zdarma dozvědět, jaké možnosti jim public relations a marketing nabízejí. V rámci konzultace dostanou například stručný monitoring aktuálního stavu jejich PR či doporučení, které nástroje do budoucna využít a proč,“ řekl majitel agentury Lesensky.cz Petr Lesenský.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.