Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Mastercard Obchodník roku 2019
Akce

Ikea je absolutním vítězem Obchodníka roku

Redakce MAM5. 2. 20205. 2. 2020

Absolutním vítězem a držitelem titulu Mastercard Obchodník roku 2019 se již posedmé stala Ikea Česká republika. Ta se umístila na prvním místě i v oborové kategorii Mastercard Obchodník s nábytkem a bytovými doplňky.

Slavnostní vyhlášení absolutního vítěze, vítězů všech oborových kategorií i zvláštních cen proběhlo 4. února 2020 v rámci galavečera konference Retail Summit 2020 v Clarion Congress Hotelu v Praze.

Ikea zvítězila rovněž v kategorii Cena veřejnosti. O umístění obchodníků v této kategorii rozhodují zákazníci v internetovém hlasování. Dalšími vítězi oborových kategorií jsou Lidl, Pepco, Deichmann, dm drogerie markt, Sportisimo, Alza.cz, Zoohit.cz a Benzina. Ve zvláštní kategorii Mastercard Millennials Obchodník roku zvítězila společnost A3 SPORT a titul SOCR ČR Nejlepší zaměstnavatel v obchodě získala společnost MAKRO Cash & Carry ČR.

Vítězové oborových kategorií a hlavní vítěz byli určeni na základě výsledků reprezentativního internetového průzkumu společnosti GfK Czech, uskutečněného na vzorku 1 000 respondentů z celé České republiky. Hodnocenými parametry jsou spontánní jmenování prodejny („top of mind“), míra loajality zákazníků k prodejně a důvěra v ni.

„Výsledky letošního ročníku ocenění přináší několik novinek. V kategorii Obchodník pro dům, zahradu a chovatele zvítězil poprvé internetový obchod s chovatelskými potřebami Zoohit.cz, nováčkem v kategorii Millennials Obchodník roku je A3 sport a v kategorii Cena veřejnosti získala od zákazníků nejvíce hlasů IKEA,“ řekl Michal Čarný, generální ředitel Mastercard pro Českou republiku a Slovensko. „O rostoucím zájmu zákazníků vyjádřit svůj názor a podpořit tak oblíbeného obchodníka svědčí počet hlasujících v této kategorii. Letos se do hlasování zapojilo 140 837 lidí, což je téměř o 60 tisíc více než v loňském ročníku soutěže,“ dodal Michal Čarný.

Oborové kategorie

1. Cenu Mastercard Obchodník s potravinami 2019 letos především díky vysoké spontánní znalosti mezi zákazníky a jejich důvěře v prodejnu získal Lidl Česká republika. Druhé místo připadlo Kauflandu a na třetím místě je Globus.

2. Vítězem kategorie Mastercard Obchodník s drogerií a parfumerií 2019 se stala především díky velkému podílu loajálních zákazníků společnost dm drogerie markt. Na druhém místě se umístila Teta drogerie, na třetím Rossmann.

3. V kategorii Mastercard Obchodník s oděvy 2019 zvítězila díky vysoké loajalitě zákazníků společnost Pepco. Druhé místo obsadil Marks & Spencer a třetí Zara.

4. Ocenění v kategorii Mastercard Obchodník s obuví 2019 získala společnost Deichmann, a to hlavně díky vysoké spontánní znalosti mezi zákazníky a jejich loajalitě. Na druhém místě se umístila společnost Footshop.cz a na třetím Baťa.

5. Vítězem kategorie Mastercard Obchodník se sportovními oděvy a potřebami 2019 je Sportisimo – především pro vysokou míru loajality mezi zákazníky. Na druhém místě se umístil loňský vítěz Decathlon a na třetím Nike.

6. V kategorii Mastercard Obchodník pro dům, zahradu a chovatele 2019 zvítězila poprvé společnost Zoohit.cz. Vítězné umístění společnosti je dáno především vysokou důvěrou zákazníků. Na druhém místě je OBI a loňský vítěz kategorie společnost Hornbach skončila na třetím místě.

7. V kategorii Mastercard Obchodník s nábytkem a bytovými doplňky 2019 zvítězila IKEA Česká republika, která byla ve své kategorii hodnocena nejlépe ve všech ohledech. Na druhém místě se umístil JYSK a na třetím je Möbelix.

8. Cenu Mastercard Obchodník s elektrem a elektronikou 2019 získala díky vysoké míře loajality a spontánní znalosti mezi zákazníky Alza.cz. Druhý se umístil Datart a třetí CZC.cz.

9. Vítězem kategorie Mastercard Čerpací stanice s prodejnou 2019 se stala Benzina především díky vysoké spontánní znalosti mezi zákazníky. Na druhém místě skončil Shell skončil a na třetím je Tank ONO.

Michal Čarný, generální ředitel Mastercard pro Českou republiku a Slovensko a Mounia El Hilali, Country Retail Manager & Chief Sustainability officer, Ikea


Zvláštní ceny

1. Cena veřejnosti

V kategorii Mastercard Obchodník roku 2019 – Cena veřejnosti zvítězila Ikea Česká republika s 73 132 hlasy a po sérii osmi vítězství tak posunula na druhé místo společnost Lidl Česká republika, která získala 72 480 hlasů. Na třetím místě je dm drogerie markt s 55 713 hlasy. Veřejné hlasování probíhalo prostřednictvím internetových stránek obchodnik-roku.cz od 7. října 2019 do 12. ledna 2020. Celkem hlasovalo 140 837 osob a hlasující rozdělili mezi nejrůznější obchodníky 1 160 699 platných hlasů.

2. Mastercard Millennials Obchodník roku

Kategorie Millennials Obchodník roku hledala řetězec, který je nejvíce oblíbený u věkové kategorie 20–30 let. Vítězem se stala společnost A3 SPORT. Na druhém místě se v kategorii umístila společnost H&M a na třetím CCC.

3. Udržitelný obchodník

O vítězi kategorie rozhodli hlasováním účastníci konference Retail Summit 2020 a stal se jím Konzum, obchodní družstvo v Ústí nad Orlicí.

4. Nejlepší zaměstnavatel v obchodě

Vítězem kategorie se stala společnost Makro Cash & Carry ČR. Na druhém místě se umístila společnost Marks & Spencer a na třetím Lidl Česká republika.

×

Notifikace podněcují k nákupu

Starší článek

Daniel Tinz bude řídit zahraniční aktivity skupiny Packeta, majitele Zásilkovny

Novější článek

Podobné zprávy

Akce

Zlatý středník ocení nejlepší „covidový projekt“, vítěze oznámí v září

Do devatenáctého ročníku oborové soutěže Zlatý středník pořádané PR Klubem lze zasílat přihlášky do půlnoci 31. března. Účastnit se mohou…
27. 1. 202127. 1. 2021
Akce

Festival Cannes Lions představil prezidium. Poprvé převládají ženy

Festival kreativní komunikace a marketingu Cannes Lions už zná vedení porot pro všechny soutěžní kategorie. Přibyla šéfka marketingu Netflixu Bozoma…
27. 1. 202127. 1. 2021
Akce

Nejlepší rozhovor či reportáž? Novinářská cena uzavírá nominace …

Až do 1. února může široká veřejnost, redakce i novináři nominovat nejlepší žurnalistické práce do soutěže Novinářská cena, kterou…
25. 1. 202126. 1. 2021
Akce

Nepropásněte uzávěrku do Sabre Awards! Soutěž ocení nejlepší …

Uzávěrka přihlášek do regionální (EMEA) části Sabre Awards je už za 3 dny. Nejlepší PR projekty se mohou přihlašovat do 25. ledna.
22. 1. 202122. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Téma bydlení bude v ČSOB komunikovat Andrea Vokálová
Novým generálním ředitelem Sazky bude Aleš Veselý, dosud vedl marketing

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více