Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Mastercard Obchodník roku 2019
Akce

Ikea je absolutním vítězem Obchodníka roku

Redakce MAM5. 2. 20205. 2. 2020

Absolutním vítězem a držitelem titulu Mastercard Obchodník roku 2019 se již posedmé stala Ikea Česká republika. Ta se umístila na prvním místě i v oborové kategorii Mastercard Obchodník s nábytkem a bytovými doplňky.

Slavnostní vyhlášení absolutního vítěze, vítězů všech oborových kategorií i zvláštních cen proběhlo 4. února 2020 v rámci galavečera konference Retail Summit 2020 v Clarion Congress Hotelu v Praze.

Ikea zvítězila rovněž v kategorii Cena veřejnosti. O umístění obchodníků v této kategorii rozhodují zákazníci v internetovém hlasování. Dalšími vítězi oborových kategorií jsou Lidl, Pepco, Deichmann, dm drogerie markt, Sportisimo, Alza.cz, Zoohit.cz a Benzina. Ve zvláštní kategorii Mastercard Millennials Obchodník roku zvítězila společnost A3 SPORT a titul SOCR ČR Nejlepší zaměstnavatel v obchodě získala společnost MAKRO Cash & Carry ČR.

Vítězové oborových kategorií a hlavní vítěz byli určeni na základě výsledků reprezentativního internetového průzkumu společnosti GfK Czech, uskutečněného na vzorku 1 000 respondentů z celé České republiky. Hodnocenými parametry jsou spontánní jmenování prodejny („top of mind“), míra loajality zákazníků k prodejně a důvěra v ni.

„Výsledky letošního ročníku ocenění přináší několik novinek. V kategorii Obchodník pro dům, zahradu a chovatele zvítězil poprvé internetový obchod s chovatelskými potřebami Zoohit.cz, nováčkem v kategorii Millennials Obchodník roku je A3 sport a v kategorii Cena veřejnosti získala od zákazníků nejvíce hlasů IKEA,“ řekl Michal Čarný, generální ředitel Mastercard pro Českou republiku a Slovensko. „O rostoucím zájmu zákazníků vyjádřit svůj názor a podpořit tak oblíbeného obchodníka svědčí počet hlasujících v této kategorii. Letos se do hlasování zapojilo 140 837 lidí, což je téměř o 60 tisíc více než v loňském ročníku soutěže,“ dodal Michal Čarný.

Oborové kategorie

1. Cenu Mastercard Obchodník s potravinami 2019 letos především díky vysoké spontánní znalosti mezi zákazníky a jejich důvěře v prodejnu získal Lidl Česká republika. Druhé místo připadlo Kauflandu a na třetím místě je Globus.

2. Vítězem kategorie Mastercard Obchodník s drogerií a parfumerií 2019 se stala především díky velkému podílu loajálních zákazníků společnost dm drogerie markt. Na druhém místě se umístila Teta drogerie, na třetím Rossmann.

3. V kategorii Mastercard Obchodník s oděvy 2019 zvítězila díky vysoké loajalitě zákazníků společnost Pepco. Druhé místo obsadil Marks & Spencer a třetí Zara.

4. Ocenění v kategorii Mastercard Obchodník s obuví 2019 získala společnost Deichmann, a to hlavně díky vysoké spontánní znalosti mezi zákazníky a jejich loajalitě. Na druhém místě se umístila společnost Footshop.cz a na třetím Baťa.

5. Vítězem kategorie Mastercard Obchodník se sportovními oděvy a potřebami 2019 je Sportisimo – především pro vysokou míru loajality mezi zákazníky. Na druhém místě se umístil loňský vítěz Decathlon a na třetím Nike.

6. V kategorii Mastercard Obchodník pro dům, zahradu a chovatele 2019 zvítězila poprvé společnost Zoohit.cz. Vítězné umístění společnosti je dáno především vysokou důvěrou zákazníků. Na druhém místě je OBI a loňský vítěz kategorie společnost Hornbach skončila na třetím místě.

7. V kategorii Mastercard Obchodník s nábytkem a bytovými doplňky 2019 zvítězila IKEA Česká republika, která byla ve své kategorii hodnocena nejlépe ve všech ohledech. Na druhém místě se umístil JYSK a na třetím je Möbelix.

8. Cenu Mastercard Obchodník s elektrem a elektronikou 2019 získala díky vysoké míře loajality a spontánní znalosti mezi zákazníky Alza.cz. Druhý se umístil Datart a třetí CZC.cz.

9. Vítězem kategorie Mastercard Čerpací stanice s prodejnou 2019 se stala Benzina především díky vysoké spontánní znalosti mezi zákazníky. Na druhém místě skončil Shell skončil a na třetím je Tank ONO.

Michal Čarný, generální ředitel Mastercard pro Českou republiku a Slovensko a Mounia El Hilali, Country Retail Manager & Chief Sustainability officer, Ikea


Zvláštní ceny

1. Cena veřejnosti

V kategorii Mastercard Obchodník roku 2019 – Cena veřejnosti zvítězila Ikea Česká republika s 73 132 hlasy a po sérii osmi vítězství tak posunula na druhé místo společnost Lidl Česká republika, která získala 72 480 hlasů. Na třetím místě je dm drogerie markt s 55 713 hlasy. Veřejné hlasování probíhalo prostřednictvím internetových stránek obchodnik-roku.cz od 7. října 2019 do 12. ledna 2020. Celkem hlasovalo 140 837 osob a hlasující rozdělili mezi nejrůznější obchodníky 1 160 699 platných hlasů.

2. Mastercard Millennials Obchodník roku

Kategorie Millennials Obchodník roku hledala řetězec, který je nejvíce oblíbený u věkové kategorie 20–30 let. Vítězem se stala společnost A3 SPORT. Na druhém místě se v kategorii umístila společnost H&M a na třetím CCC.

3. Udržitelný obchodník

O vítězi kategorie rozhodli hlasováním účastníci konference Retail Summit 2020 a stal se jím Konzum, obchodní družstvo v Ústí nad Orlicí.

4. Nejlepší zaměstnavatel v obchodě

Vítězem kategorie se stala společnost Makro Cash & Carry ČR. Na druhém místě se umístila společnost Marks & Spencer a na třetím Lidl Česká republika.

Zavřít reklamu

Notifikace podněcují k nákupu

Starší článek

Daniel Tinz bude řídit zahraniční aktivity skupiny Packeta, majitele Zásilkovny

Novější článek

Podobné zprávy

Akce

TikTok plánuje na Prague Pride řadu aktivit

Platforma TikTok, jeden z hlavních partnerů dvanáctého ročníku festivalu Prague Pride, si připravila celou řadu tematických akcí a aktivit. Pro TikTok…
10. 8. 202210. 8. 2022
Akce

Na přihlášky do Effie zbývají dva týdny

Řádný termín pro zaslání projektů do soutěže efektivních komunikačních projektů je 12. srpna. Mimořádný termín vyjde dráž.
1. 8. 20221. 8. 2022
Akce

Epica Awards přijímá zlevněné přihlášky do konce srpna

V soutěži, kde kreativní projekty hodnotí novináři, přibyly kategorie metaverse, sportovní reklama a agenturní marketing. Přibylo i Grand Prix za inovace.
28. 7. 202228. 7. 2022
Akce

Do Colours of Ostrava investuje Rockaway Capital

Festival Colours of Ostrava pořádaný od roku 2002 do Česka letos tradičně přivezl největší světové hudební hvězdy, desítky dalších zahraničních hudebníků,…
15. 7. 202215. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.