Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Akce

Primetime for Big Data 2020: Přijíždí expert na velká data z Oxfordu

Blue Events/Redakce MAM17. 1. 202011. 3. 2020

Konference Primetime for Big Data 2019 se setkala s velkým zájmem a byla zcela vyprodána. Organizátoři z Blue Events proto přesunují ročník 2020 do ještě větších prostor. Pozvali také renomovaného klíčového řečníka, kterým bude Prof. Viktor Mayer-Schönberger, spoluautor zatím jediné knihy o problematice velkých dat, přeložené do češtiny. Konference se uskuteční 13. 10. 2020 v pražském Clarion Congress Hotelu.

Konference navazuje na tradici předchozích 5-ti ročníků tohoto setkání, kterých se zúčastnilo celkem přes tisíc manažerů a expertů ze všech odvětví, od retailu po zdravotnictví, reprezentujících různé pozice, od marketing managementu až po řízení financí a provozu. Ročník 2020 přitom přivítal přes 250 hostů a byl s velkým předstihem beznadějně vyprodaný. Lze to považovat za jasný důkaz rostoucího zájmu o problematiku velkých dat, která již nacházejí, mimo jiné díky uplatnění umělé inteligence, své pevné místo v životě firem i institucí.

  • Viktor Mayer-Schönberger
  • Kniha “Big Data- Revoluce, která změní způsob, jak žijeme, pracujeme a myslíme“

Michaela Dvořáková, která s týmem Blue Events tuto konferenci připravuje, k tomu říká: „Při přípravách konference Primetime for Big Data počítáme s ještě větším počtem účastníků a rezervovali jsme nově rekonstruované konferenční prostory v Clarion Congress Hotel Prague.“

Těžištěm programu bude opět prezentace konkrétních příkladů toho, „jak to poskládat, aby nám to pomohlo“. To je ostatně hlavní téma ročníku 2020, které avizuje seznámení s aktuálními trendy v implementace big dat v našich podmínkách. Velká pozornost bude také věnována nástrojům pro úspěšnou integraci a využití dat.

Konference si i nadále udrží svůj veskrze praktický charakter, přesto si organizátoři kladou za cíl přispět i k rozvoji teorie a koncepčního myšlení v souvislosti s velkými daty. Pozvali proto renomovaného zahraničního řečníka Viktora Mayer-Schönbergera, profesora řízení a regulace internetu na univerzitě v Oxfordu. Vydal celkem 11 knih, včetně mezinárodního bestselleru “Big Data”- Revoluce, která změní způsob, jak žijeme, pracujeme a myslíme“. Tato kniha, jejímž spoluautorem je Kenneth Cukier, byla přeložena i do češtiny.

„Požádali jsme Prof. Mayer-Schönbergera, aby v březnu v Praze představil své názory na to, kam se problematika velkých dat od vydání této významné knihy posunula a zda již dochází k avizované změně našich životů. Při zodpovězení této otázky se nepochybně bude opírat o svoji nejnovější knihu Reinventing Capitalism in the Age of Big Data, která je predikcí toho, jak budou data redefinovat tržní ekonomiku,“ dodává Dvořáková. Online registrace k účasti je k dispozici na konferenčním webu.

×

Černý Citron: U nás se rodí hity

Starší článek

Budoucnost nakupování se dle Evropanů neobejde bez zážitků

Novější článek

Podobné zprávy

Akce

Slovenský Triad Advertising získal Grand Effie na soutěži Effie Awards …

Evropská soutěž efektivity komunikace ocenila projekt Šetrič pro VÚB banku, která bojovala s impulzivními nákupy na internetu. Agenturou roku je…
14. 1. 202115. 1. 2021
Akce

Cannes Lions: Festival se bude konat fyzicky, tvrdí organizátoři

Po pauze v roce 2020 se festival kreativity vrátí k pořádání akce na místě. Letos se bude konat od 21. do 25. června, umožní to…
14. 1. 202114. 1. 2021
Akce

Veletrh Czech On-line Expo proběhne až v dubnu. Ve hře je …

Třetí ročník největšího veletrh pro e-commerce a online byznys v ČR Czech On-line Expo měl původně proběhnout v termínu 20.-21.1. 2021…
11. 1. 202111. 1. 2021
Akce

Češi získali na ADCE Awards šest „medailí“. Zlato má Breaking the Silence

Jedno zlato, pět stříbrných ocenění a k tomu šest nominací získaly tuzemské agentury na soutěži pořádané evropským Art Directors Clubem.
17. 12. 202017. 12. 2020

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více