Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: ČEA
Akce

Česká eventová asociace vyhlašuje třetí ročník Výročních cen

ČEA/Redakce MAM15. 1. 202016. 1. 2020

Česká eventová asociace startuje třetí ročník soutěže Výroční ceny, jež oceňuje ty nejlepší počiny v oblasti eventové komunikace. Přihlášky přijímá do 9. března, shortlist zveřejní 31. března na akci Event Fest v Cubex Centrum Praha. Slavnostní vyhlášení se bude konat 20. dubna ve Velké galerii Mánes na Novém Městě.

Předseda asociace Jan Kubinec věří, že se letošní ročník opět podaří posunout o stupeň dál. „Vyhodnotili jsme poznatky z loňska a implementovali pár změn. Máme za sebou několik vzdělávacích workshopů pro potenciální účastníky a čerpáme i organizační zkušenosti ze světové soutěže BEAWorld. Chceme se posunout nejen v organizaci soutěže, ale i v její komunikaci a přínosu eventového průmyslu.“

Stejně jako minulý rok se budou soutěžící moci přihlásit do sedmi kategorií. Eventy pořádané za účelem podpory businessu jsou rozděleny do kategorií B2B, B2C, B2P a B2E. Eventy, které byly organizovány ve vlastní produkci budou mít možnost soutěžit v dalších třech kategoriích, a to Zábava a showbusiness, Vzdělávání – konference a kongresy, Výstavy a veletrhy. Ani letos nebude chybět GRAND PRIX, ocenění pro absolutního vítěze napříč všemi kategoriemi.

O vítězích bude rozhodovat odborná porota, jeho předsednictví podruhé přijal Jan Binar, ředitel agentury McCann Prague a prezident AKA. Shortlist vznikne na základě online hlasování, o vítězích se bude debatovat na zasedání poroty, kde budou přihlašovatelé prezentovat své práce. 

„Těším se na další ročník. Porota je nachystaná pečlivě prostudovat každou přihlášku a vybrat ty nejlepší. Důraz budeme klást na jasně definované cíle, problém či příležitost, kvalitu strategie, nápadu i realizaci a dopad. Jsem rád, že se přihlašujícím daří dokládat efekty a naplnění cílů tvrdými daty. Věřím, že v tomto ročníku bude trend pokračovat. Výroční ceny znovu poskytnou nejen inspiraci, ale i jasně doloží, že investovat do event marketingu se vyplatí!“ popsal předseda letošní poroty Jan Binar.

Nepřehlédněte
To nejlepší z Epica Awards 2019

×

Jim Cridlin: Začíná éra digitálních asistentů

Starší článek

Český rozhlas provedl změny v nabídce digitálního vysílání DAB+

Novější článek

Podobné zprávy

Akce

Ceny Lemur: 16. ročník startuje, vyhlášení proběhne v červnu

Asociace public relations (APRA) otevírá již šestnáctý ročník oborové soutěže Lemur – Česká cena za public relations. Vedle 31 soutěžních kategorií se…
20. 1. 202120. 1. 2021
Akce

Slovenský Triad Advertising získal Grand Effie na soutěži Effie Awards …

Evropská soutěž efektivity komunikace ocenila projekt Terapia šetrením pro VÚB banku, která bojovala s impulzivními nákupy na internetu.
14. 1. 202117. 1. 2021
Akce

Cannes Lions: Festival se bude konat fyzicky, tvrdí organizátoři

Po pauze v roce 2020 se festival kreativity vrátí k pořádání akce na místě. Letos se bude konat od 21. do 25. června, umožní to…
14. 1. 202114. 1. 2021
Akce

Veletrh Czech On-line Expo proběhne až v dubnu. Ve hře je …

Třetí ročník největšího veletrh pro e-commerce a online byznys v ČR Czech On-line Expo měl původně proběhnout v termínu 20.-21.1. 2021…
11. 1. 202111. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více