Začalo hodnocení Zlaté pecky
Odborné poroty Zlaté Pecky zasedají a hodnotí ty nejlepší práce již 25 let. Včera se sešli zástupci České televize, FTV Prima, FUSE / OMD Group a Media One při soutěžních projekcích.
Oproti minulému roku opět došlo k posunu, kdy se disciplína Product Placementu posunuje čím dál tím více ke komunikaci na širších platformách, včetně sociálních sítí. Inovativně byla poprvé využita například hashtagová injektáž a PP kampani Deníku SME porotci zatleskali pro její skvělý kreativní nápad a exekuci. Podobně reagovali na Product Placement ČT nebo Primy. Hlavní porota soutěže kreativity v reklamě vybere ty nejlepší již 26. listopadu.
Zlatá pecka bude hledat již po pětadvacáté to nejlepší, co v české a slovenské reklamě za uplynulé období vzniklo. Na výherce čeká opět dvacítka hlavních cen – Zlatých pecek. Kromě toho i cena MMS – mediální šek na vysílání v hodnotě 250 tisíc korun, zvláštní cena Internetové a multimediální poroty a cena Product Placement & Multichannel Creativity.