Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Akce

Začalo hodnocení Zlaté pecky

Redakce MAM14. 11. 201914. 11. 2019

Odborné poroty Zlaté Pecky zasedají a hodnotí ty nejlepší práce již 25 let. Včera se sešli zástupci České televize, FTV Prima, FUSE / OMD Group a Media One při soutěžních projekcích.

Oproti minulému roku opět došlo k posunu, kdy se disciplína Product Placementu posunuje čím dál tím více ke komunikaci na širších platformách, včetně sociálních sítí. Inovativně byla poprvé využita například hashtagová injektáž a PP kampani Deníku SME porotci zatleskali pro její skvělý kreativní nápad a exekuci. Podobně reagovali na Product Placement ČT nebo Primy. Hlavní porota soutěže kreativity v reklamě vybere ty nejlepší již 26. listopadu. 

Porota Zlaté pecky (zleva): Josef Vlček, vedoucí obchodního oddělení České televize, Hana Halvorsen Bank, ředitelka FUSE / Omnicom media group, Zuzana Kořenková, Head Of Creative Sales FTV Prima, Štěpán Wolde, Media One

Zlatá pecka bude hledat již po pětadvacáté to nejlepší, co v české a slovenské reklamě za uplynulé období vzniklo. Na výherce čeká opět dvacítka hlavních cen – Zlatých pecek. Kromě toho i cena MMS – mediální šek na vysílání v hodnotě 250 tisíc korun, zvláštní cena Internetové a multimediální poroty a cena Product Placement & Multichannel Creativity.

Psali jsme
Zlatá pecka už čtvrt století oceňuje to nejlepší v reklamní tvorbě

×

Peter Podolinský bude řídit agenturu dotcom.cz

Starší článek

Týdeník Euro posiluje, přichází Daniel, Stingl, Štorkán a Halaštová

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Youtube.com | Triad

Slovenský Triad Advertising získal Grand Effie na soutěži Effie Awards …

Evropská soutěž efektivity komunikace ocenila projekt Šetrič pro VÚB banku, která bojovala s impulzivními nákupy na internetu. Agenturou roku je…
14. 1. 202115. 1. 2021
Akce

Cannes Lions: Festival se bude konat fyzicky, tvrdí organizátoři

Po pauze v roce 2020 se festival kreativity vrátí k pořádání akce na místě. Letos se bude konat od 21. do 25. června, umožní to…
14. 1. 202114. 1. 2021
Akce

Veletrh Czech On-line Expo proběhne až v dubnu. Ve hře je …

Třetí ročník největšího veletrh pro e-commerce a online byznys v ČR Czech On-line Expo měl původně proběhnout v termínu 20.-21.1. 2021…
11. 1. 202111. 1. 2021
Akce

Češi získali na ADCE Awards šest „medailí“. Zlato má Breaking the Silence

Jedno zlato, pět stříbrných ocenění a k tomu šest nominací získaly tuzemské agentury na soutěži pořádané evropským Art Directors Clubem.
17. 12. 202017. 12. 2020

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více