Na shortlistu Epica Awards jsou za Česko Havas i McCanni

12. 11. 2019 15:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Do letošních Epica Awards přišlo 3410 přihlášek z 61 zemí. Nejvyšší počet přihlášek přišel z Německa, následovala Francie a Spojené státy. Pořadatelé zaznamenali nárůst přihlášek z Gruzie, Uzbekistánu, Izraele, Kanady a Číny. Nově se přihlásily také tvůrci z Kypru, Lucemburska, Arménie a Malty.

Za Českou republiku se na shortlistu objevili Havas Prague s kampaní „Elektro otroci“ pro Amnesty International v kategorii Tisk (3x) a za stejnou kampaň v kategorii Reklamní fotografie (3x). McCann Prague za kampaň „Mental Martial Arts“ pro Coca-Colu v kategorii Rozhlasová reklama (5 x)

Předávání cen Epica Awards proběhne 21. listopadu v Royal Tropical Institute v Amsterdamu.

„Elektro otroci“ od Havas Prague pro Amnesty International:

Co do síťových spoluprací byla zvlášť dobře zastoupena McCann Worldgroup. Nadále rostl počet nezávislých soutěžících, čímž vytvořili nejpočetnější skupinu přihlášených prací.

„Mental Martial Arts“ od McCann Prague

Nepřehlédněte
Tungate: Protože potřebujete novináře

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.