Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Akce

HudySport je vítězem soutěže WebTop100

Redakce MAM13. 11. 201913. 11. 2019

Soutěž o nejlepší firemní weby a digitální řešení WebTop100 vyhrál web společnosti Hudysport. Od odborné poroty získal nejvyšší možné ocenění, 100 procent.

Do 18. ročníku soutěže se přihlásilo celkem 200 projektů a hodnotilo je více než 50 expertů na jednotlivé oblasti digitálního marketingu.

Absolutním vítězem kategorie Firemní web roku 2019 se stal web společnosti HudySport, který realizovala společnost PeckaDesign. „Účast v soutěži WebTop100 je pro nás skvělou možností, jak získat nezávislou zpětnou vazbu a objektivní pohled na náš zcela nový web od zástupců odborné veřejnosti. Všechny podněty, komentáře a detailní hodnocení považujeme za významný zdroj informací a zcela určitě je využijeme pro další rozvoj webu,“ komentoval Miroslav Flanderka, vedoucí oddělení e-commerce ve společnosti HudySport.

 Zleva: Vít Straka (PeckaDesign), Radek Kronika (Hudysport) a Jan Sotorník (PeckaDesign)

Digitální agenturou roku 2019 se stala Motionlab, osobností digitálního marketingu Daniel Kafka, zakladatel společnosti Fragile media. Ocenění za nejlepší design roku získala společnost Mutumutu.

“Letošní výsledky soutěže WebTop100 ukazují pomyslné rozdělení trhu na dvě skupiny. V první skupině jsou společnosti, které se stále posunují a aplikují poslední trendy do svých řešení. A pak je tu druhá skupina, jejíchž řešení se za poslední dobu nikam neposunula a jejich původně špičkový web se posunuje do kategorie průměrný, podprůměrný až nevyhovující. Nejedná se pouze o kosmetické nebo designové nedokonalosti, v mnoha případech jde o bezpečnostní rizika ohrožující nejen fungování webu, ale i třeba klientská data,” říká Petr Kleiner, nový předseda poroty soutěže WebTop100.

Mohlo by vás zajímat
Janet Murray: Lidé chtějí za značkou vidět člověka, nemusíte být na všech platformách

Porota se při hodnocení prací zaměřila na tato hlavní kritéria: design, marketingová komunikace, technické řešení a zákaznické funkce. Ty jsou letošní novinkou.  Další obměnou letošního ročníku je rozdělení soutěžní kategorie Digitální reklamní kampaň na tři typy – brandová, social media a výkonnostní kampaň. Vítězem první kategorie se stal projekt “budsafeonline.cz” společnosti Avast Software, nejlepší social media kampaň získal Footshop s projektem “Instagram s teniskama na nohou” a ocenění za nejlepší výkonnostní kampaní převzala společnost Heineken ČR za “Královské studio”.

Před slavnostním večerem se odehrála stejnojmenná konference, na níž vystoupila řada řečníků hlavně z oblasti digitálního marketingu. Například vznik kampaně CZC.cz, v níž se mimo jiné opírají do konkurenční Alzy, popsal marketingový ředitel společnosti Milan Duda spolu s Romanem Zámečníkem za agenturu Brain One. O tipech, jak vytvořit obsah, který se bude sám šířit, hovořil Vojtěch Lambert, výkonný ředitel LCG New Media.

×

Zelené fotbalové dresy? Ani experti se neshodnou

Starší článek

Dermacol má nové logo, kanceláře i varnu kosmetiky

Novější článek

Podobné zprávy

Akce

Nejlepší e-shopy: vítězem soutěže Český Košík Roku je Astratex

Nejlepším e-shopem se stal Astratex, následuje Footshop a Alza. Vyplývá to z žebříčku Český Košík Roku, který hodnotí tuzemské e-shopy…
22. 2. 202122. 2. 2021
Akce

Uzávěrka projektů pro Eventex Awards už na konci února. Loni bodovali …

Jedenáctý ročník největší světové soutěže eventů a eventových agentur letos nabídne drobné úpravy v rámci některých kategorií.  Soutěž má…
18. 2. 202118. 2. 2021
Akce

Obchodníkem roku je lékárna Dr.Max. Cenu veřejnosti získal Lidl

Mastercard Obchodníkem roku 2020 se stala síť lékáren Dr.Max. S velmi těsným náskokem na první místě vystřídala vítěze sedmi předešlých ročníků…
17. 2. 202117. 2. 2021
Akce

YouTube Works letos ocení nejlepší kampaně. Hlásit se lze do 22. února

Už jen týden, do pondělí 22. února, mohou zájemci přihlašovat své práce do druhého ročníku soutěže YouTube Works. Poté soutěžní projekty…
15. 2. 202114. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více