

HudySport je vítězem soutěže WebTop100
Soutěž o nejlepší firemní weby a digitální řešení WebTop100 vyhrál web společnosti Hudysport. Od odborné poroty získal nejvyšší možné ocenění, 100 procent.
Do 18. ročníku soutěže se přihlásilo celkem 200 projektů a hodnotilo je více než 50 expertů na jednotlivé oblasti digitálního marketingu.
Absolutním vítězem kategorie Firemní web roku 2019 se stal web společnosti HudySport, který realizovala společnost PeckaDesign. „Účast v soutěži WebTop100 je pro nás skvělou možností, jak získat nezávislou zpětnou vazbu a objektivní pohled na náš zcela nový web od zástupců odborné veřejnosti. Všechny podněty, komentáře a detailní hodnocení považujeme za významný zdroj informací a zcela určitě je využijeme pro další rozvoj webu,“ komentoval Miroslav Flanderka, vedoucí oddělení e-commerce ve společnosti HudySport.


Digitální agenturou roku 2019 se stala Motionlab, osobností digitálního marketingu Daniel Kafka, zakladatel společnosti Fragile media. Ocenění za nejlepší design roku získala společnost Mutumutu.
„Letošní výsledky soutěže WebTop100 ukazují pomyslné rozdělení trhu na dvě skupiny. V první skupině jsou společnosti, které se stále posunují a aplikují poslední trendy do svých řešení. A pak je tu druhá skupina, jejíchž řešení se za poslední dobu nikam neposunula a jejich původně špičkový web se posunuje do kategorie průměrný, podprůměrný až nevyhovující. Nejedná se pouze o kosmetické nebo designové nedokonalosti, v mnoha případech jde o bezpečnostní rizika ohrožující nejen fungování webu, ale i třeba klientská data,“ říká Petr Kleiner, nový předseda poroty soutěže WebTop100.
Porota se při hodnocení prací zaměřila na tato hlavní kritéria: design, marketingová komunikace, technické řešení a zákaznické funkce. Ty jsou letošní novinkou. Další obměnou letošního ročníku je rozdělení soutěžní kategorie Digitální reklamní kampaň na tři typy – brandová, social media a výkonnostní kampaň. Vítězem první kategorie se stal projekt „budsafeonline.cz“ společnosti Avast Software, nejlepší social media kampaň získal Footshop s projektem „Instagram s teniskama na nohou“ a ocenění za nejlepší výkonnostní kampaní převzala společnost Heineken ČR za „Královské studio“.
Před slavnostním večerem se odehrála stejnojmenná konference, na níž vystoupila řada řečníků hlavně z oblasti digitálního marketingu. Například vznik kampaně CZC.cz, v níž se mimo jiné opírají do konkurenční Alzy, popsal marketingový ředitel společnosti Milan Duda spolu s Romanem Zámečníkem za agenturu Brain One. O tipech, jak vytvořit obsah, který se bude sám šířit, hovořil Vojtěch Lambert, výkonný ředitel LCG New Media.
Podobné zprávy


Festivalům chybí profese. Kampaň to má změnit


Jak na ESG rating? Dozvíte se na VŠE


Forum Media odhaluje první řečníky

