Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Akce

HudySport je vítězem soutěže WebTop100

Redakce MAM13. 11. 201913. 11. 2019

Soutěž o nejlepší firemní weby a digitální řešení WebTop100 vyhrál web společnosti Hudysport. Od odborné poroty získal nejvyšší možné ocenění, 100 procent.

Do 18. ročníku soutěže se přihlásilo celkem 200 projektů a hodnotilo je více než 50 expertů na jednotlivé oblasti digitálního marketingu.

Absolutním vítězem kategorie Firemní web roku 2019 se stal web společnosti HudySport, který realizovala společnost PeckaDesign. „Účast v soutěži WebTop100 je pro nás skvělou možností, jak získat nezávislou zpětnou vazbu a objektivní pohled na náš zcela nový web od zástupců odborné veřejnosti. Všechny podněty, komentáře a detailní hodnocení považujeme za významný zdroj informací a zcela určitě je využijeme pro další rozvoj webu,“ komentoval Miroslav Flanderka, vedoucí oddělení e-commerce ve společnosti HudySport.

 Zleva: Vít Straka (PeckaDesign), Radek Kronika (Hudysport) a Jan Sotorník (PeckaDesign)

Digitální agenturou roku 2019 se stala Motionlab, osobností digitálního marketingu Daniel Kafka, zakladatel společnosti Fragile media. Ocenění za nejlepší design roku získala společnost Mutumutu.

„Letošní výsledky soutěže WebTop100 ukazují pomyslné rozdělení trhu na dvě skupiny. V první skupině jsou společnosti, které se stále posunují a aplikují poslední trendy do svých řešení. A pak je tu druhá skupina, jejíchž řešení se za poslední dobu nikam neposunula a jejich původně špičkový web se posunuje do kategorie průměrný, podprůměrný až nevyhovující. Nejedná se pouze o kosmetické nebo designové nedokonalosti, v mnoha případech jde o bezpečnostní rizika ohrožující nejen fungování webu, ale i třeba klientská data,“ říká Petr Kleiner, nový předseda poroty soutěže WebTop100.

Mohlo by vás zajímat
Janet Murray: Lidé chtějí za značkou vidět člověka, nemusíte být na všech platformách

Porota se při hodnocení prací zaměřila na tato hlavní kritéria: design, marketingová komunikace, technické řešení a zákaznické funkce. Ty jsou letošní novinkou.  Další obměnou letošního ročníku je rozdělení soutěžní kategorie Digitální reklamní kampaň na tři typy – brandová, social media a výkonnostní kampaň. Vítězem první kategorie se stal projekt „budsafeonline.cz“ společnosti Avast Software, nejlepší social media kampaň získal Footshop s projektem „Instagram s teniskama na nohou“ a ocenění za nejlepší výkonnostní kampaní převzala společnost Heineken ČR za „Královské studio“.

Před slavnostním večerem se odehrála stejnojmenná konference, na níž vystoupila řada řečníků hlavně z oblasti digitálního marketingu. Například vznik kampaně CZC.cz, v níž se mimo jiné opírají do konkurenční Alzy, popsal marketingový ředitel společnosti Milan Duda spolu s Romanem Zámečníkem za agenturu Brain One. O tipech, jak vytvořit obsah, který se bude sám šířit, hovořil Vojtěch Lambert, výkonný ředitel LCG New Media.

Zavřít reklamu

Zelené fotbalové dresy? Ani experti se neshodnou

Starší článek

Dermacol má nové logo, kanceláře i varnu kosmetiky

Novější článek

Podobné zprávy

Akce

Festivalům chybí profese. Kampaň to má změnit

Z kulturního odvětví odešla od začátku pandemie více než polovina lidí. Situaci se teď snaží změnit náborová akce Buď bedňák, buď Superhero od společnosti…
17. 5. 202217. 5. 2022
Akce

Jak na ESG rating? Dozvíte se na VŠE

Firmy se u příležitosti udržitelných Cen SDGs 2022 mohou nově hlásit do kategorie ESG Rating. Ta má za cíl srovnat udržitelné strategie firem. Jak se…
16. 5. 202218. 5. 2022
Akce

Forum Media odhaluje první řečníky

Na největší oborové akci v Česku vystoupí kreativec Jerker Fagerström či autor Jeremy Iggers. Rezervujte si do konce května zvýhodněný vstup.
9. 5. 202211. 5. 2022
Akce

Startují Týdny mediálního vzdělávání

Organizace Člověk v tísni dnes zahájila Týdny mediálního vzdělávání, které prostřednictvím svého vzdělávacího programu JSNS pořádá už po šesté. Jejich…
9. 5. 20229. 5. 2022
Reklama
JSNS kampan 2022 300x250
ČEZ vize banner 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.