Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Akce

Češi na Epica Awards 2019: Ceny si odnáší VMLY&R a Havas

Redakce MAM20. 11. 201920. 11. 2019

Letošní Epica Awards se blíží do finále a známe už některé české úspěchy. Pražská agentura VMLY&R získala zlato za kampaň „Breaking The Silence“ pro Post Bellum v kategorii Film v rámci Communication & Public Services. Agentura Havas Prague získala 2x stříbro za kampaň „Elektro otroci“ pro Amnesty International v kategoriích Advertising Photography a Print Craft.

Na shortlistu Epica Awards byli také McCann Prague s kampaní “Mental Martial Arts” pro Coca-Colu v kategorii Rozhlasová reklama, ale ti cenu neproměnili.

„Breaking The Silence“ pro Post Bellum od agentury VMLY&R

Hlavní ceny Grand Prix budou vyhlášeny až zítra večer v Amsterdamu na závěrečné show. Do soutěže letos přišlo celkem 3410 přihlášek z 61 zemí. Nejvyšší počet přihlášek přišel z Německa, následovala Francie a Spojené státy. Pořadatelé zaznamenali nárůst přihlášek z Gruzie, Uzbekistánu, Izraele, Kanady a Číny. Nově se přihlásily také tvůrci z Kypru, Lucemburska, Arménie a Malty.

„Elektro otroci“ od Havas Prague pro Amnesty International

Psali jsme
HudySport je vítězem soutěže WebTop100

×

Vyšel nový magazín hotTopic, první číslo se věnuje bezpečnosti na síti

Starší článek

Kampaň online magazínu Škoda Auto chce probouzet vášeň pro cyklistiku

Novější článek

Podobné zprávy

Akce

Nejlepší e-shopy: vítězem soutěže Český Košík Roku je Astratex

Nejlepším e-shopem se stal Astratex, následuje Footshop a Alza. Vyplývá to z žebříčku Český Košík Roku, který hodnotí tuzemské e-shopy…
22. 2. 202122. 2. 2021
Akce

Uzávěrka projektů pro Eventex Awards už na konci února. Loni bodovali …

Jedenáctý ročník největší světové soutěže eventů a eventových agentur letos nabídne drobné úpravy v rámci některých kategorií.  Soutěž má…
18. 2. 202118. 2. 2021
Akce

Obchodníkem roku je lékárna Dr.Max. Cenu veřejnosti získal Lidl

Mastercard Obchodníkem roku 2020 se stala síť lékáren Dr.Max. S velmi těsným náskokem na první místě vystřídala vítěze sedmi předešlých ročníků…
17. 2. 202117. 2. 2021
Akce

YouTube Works letos ocení nejlepší kampaně. Hlásit se lze do 22. února

Už jen týden, do pondělí 22. února, mohou zájemci přihlašovat své práce do druhého ročníku soutěže YouTube Works. Poté soutěžní projekty…
15. 2. 202114. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více