Zlatá pecka už čtvrt století oceňuje to nejlepší v reklamní tvorbě

25. 10. 2019 14:10

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Reklamní práce je možné do soutěže přihlásit na zlatapecka.cz do 31.10.2019.

Zlatá pecka bude hledat již po pětadvacáté to nejlepší, co v české a slovenské reklamě za uplynulé období vzniklo. Na výherce čeká opět dvacítka hlavních cen – Zlatých pecek. Kromě toho i cena MMS – mediální šek na vysílání v hodnotě 250 tisíc korun, zvláštní cena Internetové a multimediální poroty a cena Product Placement & Multichannel Creativity.

Zajímavou sondou do estetiky reklamní tvorby bude i letos cena „Akademické poroty“, která je složená z pedagogů a studentů Vysoké školy kreativní komunikace. Reklamní práce je možné do soutěže přihlásit na zlatapecka.cz do 31.10.2019.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení