Ipsos Ranní káva s Terezou Vránkovou

21. 10. 2019 15:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Bude řeč nejen o zkušenostech a novinkách v Samsungu.

Na dalším ze setkání nazvaných „Ranní káva“ vystoupí v prostorách průzkumové agentury Ipsos Tereza Vránková, šéfka brand marketingu, PR a komunikace Samsung Electronics Czech and Slovak.

Poslechnete si zkušenosti a novinky nejen ze života Samsungu: Co vše se musí zvládnout, aby byla firma úspěšná. Jak se pracuje v marketingu s odlišnostmi z korporací v různých sektorech (technologie, finance, telekomunikace) i s odlišnostmi zemí a týmů.

Tereza Vránková má mnoholeté zkušenosti s řízením marketingu, PR, komunikace ve firmách Samsung, Wüstenrot, GTS a Fischer. Řídila či řídí různé mezinárodní týmy a projekty.

Akce proběhne 13. listopadu 2019 od 8.30 hod. přímo v konferenčních prostorách Ipsos ve Slovanském domě v centru Prahy, v ulici Na Příkopě 22. Setkání je pro účastníky zdarma, v případě dotazů či zájmu o účast pište na adresu: [email protected]. Počet míst je omezený, proto účast bez následného potvrzení není možná.

Mohlo by vás zajímat
Případová studie: Dáte si někdo zmrzku?

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.