

Konference Customer Journey: Rychle a digitálně 2
Jak data (nejen) z výzkumů implementovat do řízení zákaznické cesty? Příklady úspěšných projektů představí zástupci klientů napříč obory činnosti. Akce proběhne 20. listopadu přímo v konferenčních prostorách Ipsos ve Slovanském domě v centru Prahy.
Akce navazuje na jarní konferenci Customer Journey, kde se Ipsos vymezil metodologický rámec a představil nové přístupy k výzkumu trhu, které umožní získat data pro naplánování zákaznické cesty.
Podzimní konference ukáže na příkladu úspěšných business cases klientů Ipsos, jak získaná data implementovat do řízení zákaznické cesty.
Jedním z hostů bude Ilona Katzová, Head of CX and Customer Care, Modrá pyramida, která představí využití online platformy Elis: „Nejsme tu, abychom měřili. Měříme, abychom zvyšovali spokojenost našich klientů. A zdaleka nejenom to. S projektem Elis se klient natrvalo nastěhoval na centrálu i pobočky Modré pyramidy. Každodenní přísun zpětné vazby přitáhl pozornost manažerů napříč firmou a jejich zájem být „také měřeni“. Elis se stala nepostradatelným zdrojem dat pro další změnové projekty v Modré pyramidě.“
Zástupci dalších klientů se podělí o své zkušenosti s monitoringem pohybu zákazníků a zaměstnanců a analýzou transakčních dat. Program bude Ipsos postupně upřesňovat na webu.
Konferencí bude provázet Jakub Malý, Managing Director Ipsos Czech Republic & Deputy CEO Ipsos Central Europe. Akce proběhne přímo v konferenčních prostorách Ipsos ve Slovanském domě v centru Prahy.
Akce jsou pro účastníky zdarma, v případě dotazů či zájmu o účast pište na adresu: [email protected]. Počet míst je omezený, proto účast bez následného potvrzení není možná.
Podobné zprávy


Digitalizace rádií není jen DAB+


Svengali, Havas, AC&C a MSL mají nejvíce šancí v soutěži Lemur


Festivalům chybí profese. Kampaň to má změnit

