Josef Hlaváček, nejvýše postavený Čech ve vedení Facebooku přijíždí na Forum Media

17. 10. 2019 12:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Josef Hlaváček zastává ve Facebooku funkci Sales Team Lead, CEE a je tak nejvýše postaveným Čechem ve světovém vedení společnosti. Na konferenci Forum Media poodhalí, jak v největší sociální síti světa přemýšlejí o změnách v chování uživatelů a jak se jim přizpůsobují.

„Při vytváření obsahu na Facebook myslete jako velcí vydavatelé, získejte si pozornost hravostí,“ říká Hlaváček. Vystudovaný ekonom dnes své zkušenosti úročí jako vedoucí obchodního týmu Facebooku pro region CEE se zaměřením na Polsko, Rusko, Česko, Rumunsko, Ukrajinu a Řecko.

Psali jsme
Inovativní The Economist

Do Prahy se vrací konference Forum Media. Hvězdy světového marketingu a československá byznys špička se sejdou na pódiu a lobby prostoru Cubex Centra Praha a podívají se na budoucnost komunikačního byznysu. Změnil internet úplně všechno a co nás ještě čeká? Komu věřit? A proč marketing ovládá zákazník, a ne my?

Hledejte s námi odpovědi, uložte si datum 23. října 2019. Tři sály, desítky vystupujících, přednášky, laboratoř, case studies – všechno důležité za jeden den. Odpoledne talk show k třiceti letům svobodné reklamy.

A s laskavým svolením České televize uvedeme předpremiéru dokumentu Česká reklama: úsvit kapitalismu, který mapuje počátky novodobé české reklamy. V dokumentu se podělí o názory Josef Havelka, Jiří Kratěna, Martin Štěpánek, Filip Renč, Jan Svěrák, Ondřej Soukup a jiní reklamní borci té doby.

Nepřehlédněte
Reklamní show s Lukášem Pavláskem a předpremiéra filmu Česká reklama: úsvit kapitalismu

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.