Foto: Vojtěch Resler

Forum Media 2019: Skvělá oslava 30 let svobodné reklamy za účasti špiček reklamní branže a světových médií

24. 10. 2019 11:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Včera se v konferenčním centru Cubex v Praze na Pankráci sešlo pět stovek návštěvníků, kteří si od deváté hodiny ranní vychutnali skvělé prezentace Darrena Stantona, behaviorálního experta, který prakticky ukázal, jak odhalit, když někdo lže. Na tento trochu odlehčený úvod navázala kapacita v oblasti měření public relations: David Rockland. Přítomné seznámil s tím, jak se tento obor vyvíjí.

Po těchto úvodních přednáškách se program rozdělil do tří částí a současně přidělal vrásky na čele přítomných. Bylo těžké se rozhodnout, do kterého ze sálů se nasměrovat. Například v jednom z nich vybralo deset předních českých kreativců své oblíbené kampaně a okomentovali je.

Po obědě se v hlavním sále odehrál blok se zástupci věhlasných světových médií: BBC a The Economist. Promluvil i ředitel Google News, tedy jestli tuto platformu, která přebírá články ze skutečných vydavatelství, mezi média můžeme řadit.

Hlavní sál zažil i oslavu 30 let svobodné české reklamy. Setkání osobností, které stály u zrodu svobodné reklamy u nás, moderoval stand-up komik Lukáš Pavlásek. Přítomní se bavili výběrem reklam, které u nás běžely před revolucí i v devadesátých letech minulého století, z nichž mnohé si dobře pamatujeme.

Pro mnohé byla největším zážitkem celého dne přednáška bývalého slovenského prezidenta Andreje Kisky o svobodě slova.

Připravujeme pro vás mnoho exkluzivních rozhovorů s vystupujícími. Sledujte v příštích dnech MAM na webu, na Facebooku, Twitteru a samozřejmě časopis.

Foto: Vojtěch Resler

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.