Včera se v konferenčním centru Cubex v Praze na Pankráci sešlo pět stovek návštěvníků, kteří si od deváté hodiny ranní vychutnali skvělé prezentace Darrena Stantona, behaviorálního experta, který prakticky ukázal, jak odhalit, když někdo lže. Na tento trochu odlehčený úvod navázala kapacita v oblasti měření public relations: David Rockland. Přítomné seznámil s tím, jak se tento obor vyvíjí.
Po těchto úvodních přednáškách se program rozdělil do tří částí a současně přidělal vrásky na čele přítomných. Bylo těžké se rozhodnout, do kterého ze sálů se nasměrovat. Například v jednom z nich vybralo deset předních českých kreativců své oblíbené kampaně a okomentovali je.
Po obědě se v hlavním sále odehrál blok se zástupci věhlasných světových médií: BBC a The Economist. Promluvil i ředitel Google News, tedy jestli tuto platformu, která přebírá články ze skutečných vydavatelství, mezi média můžeme řadit.
Hlavní sál zažil i oslavu 30 let svobodné české reklamy. Setkání osobností, které stály u zrodu svobodné reklamy u nás, moderoval stand-up komik Lukáš Pavlásek. Přítomní se bavili výběrem reklam, které u nás běžely před revolucí i v devadesátých letech minulého století, z nichž mnohé si dobře pamatujeme.
Pro mnohé byla největším zážitkem celého dne přednáška bývalého slovenského prezidenta Andreje Kisky o svobodě slova.
Připravujeme pro vás mnoho exkluzivních rozhovorů s vystupujícími. Sledujte v příštích dnech MAM na webu, na Facebooku, Twitteru a samozřejmě časopis.