Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Akce

7. ročník největší české content marketingové soutěže Fénix letos přidává nové kategorie a posiluje porotu

Redakce MAM29. 10. 201912. 11. 2019

Již posedmé bude porota složená z 36 odborníků hodnotit práce a udělovat ceny v soutěži Fénix content marketing, kterou pořádá agentura FREYA, která je členem britské content marketingové asociace (The CMA) a zároveň International Content Marketing Forum (ICMF), jež sdružuje asociace content marketingu na světové úrovni a věnuje se sdílení oborového know-how a budování prestiže oboru obsahového marketingu. Agentura FREYA se na českém trhu mimo oborových B2B aktivit věnuje brandingu a obsahovému marketingu pro klienty.

Každý ročník soutěže má svoje motto a tématiku odpovídající situaci na trhu, tento sedmý se nese v duchu „Noblesa zavazuje“. Tímto mottem je poukázáno na sílu značek v dnešním světě, jehož část se ukrývá v mobilním telefonu každého z nás po několik hodin denně. Jak velký závazek na sebe nyní berou značky a jak moc si uvědomují, že kvalita, kterou ve svém obsahu a komunikaci doručují, je součástí moderní kultury? Vnášíme toto téma do dramaturgie celé soutěže a její obsahové komunikace, zároveň pak do konference Content marketing 2020, která proběhne 6. 2. 2020 pod patronátem Asociace Content Marketingu, která patří k aktivitám, které v oblasti obsahového marketingu realizujeme, říká Kateřina Borovanská, Managing Director FREYA.

Soutěžní práce je možné přihlásit do 10. prosince za zvýhodněnou cenu, aby měli přihlašovatelé možnost zúčastnit se i best in kategorie a to vše v původní ceně přihlášky z loňského ročníku. Neziskové organizace mají v letošním ročníku přihlášky bez poplatku stejně jako od počátku soutěže. Oficiální konec přihlašování je 1. března 2020.

Novinkou v soutěži jsou oborové kategorie: Best in auto/moto, Best in bankovní sektor, Best in krása & móda a Best in real estate a dále úplně nová kategorie, kde se přihlašující utkají o Nejefektivnější firemní obsah. Navazujeme tak na úspěch loňské kategorie Distribuce firemního obsahu a tržní poptávku po tématu efektivity v content marketingu.

O přihláškách bude rozhodovat pět porot, které jsou složené z největších odborníků v českém marketingu. Mezi novými členy poroty jsou Petra Fundová, ředitelka Burda International CZ, Veselin Vačkov, ředitel Lidových novin, Robert Čásenský, vydavatel magazínu Reportér, Veronika Mahdalová z vydavatelství Pointa.cz a Jan Klika z Marketing & Media. Další osobnosti, které budou hodnotit vaše projekty, jsou například Michal Donath, Kateřina Straková, Jitka Němečková, Michal Schindler.

Více informací o porotě, kategoriích a online přihláška jsou k dispozici zde.

×

Cesta k pochopení našeho podvědomí: Duane Varan a Mediascience

Starší článek

Kentico mění brand produktu pro content management, cílí na marketéry

Novější článek

Podobné zprávy

Akce

Soutěž Lemur hlásí rekord v počtu přihlášek

Do šestnáctého ročníku prestižní soutěže Lemur – Česká cena za PR se přihlásilo 182 projektů, což je o meziročně o 50 procent více. Celkem dorazilo…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Poslední šance na přihlášku do Cannes Lions je právě teď!

Finálním termínem pro přihlašování prací do soutěže kreativní komunikace, médií a marketingu je 15. duben. Vyhlášení vítězů proběhne na festivalu, který se…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Program Communication Summitu 2021 bude plný emocí

Přes dvacet odborníků rozebere téma emocí v marketingové a PR komunikaci na akci, která proběhne 18. května z divadla Jatka78.
13. 4. 202113. 4. 2021
Akce

Jak na insight budoucnosti? Poradí IIEX Europe

Konference sledující trendy a inovace v oblasti výzkumu začíná už ve středu. Probíhá online a zdarma.
13. 4. 202113. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více