7. ročník největší české content marketingové soutěže Fénix letos přidává nové kategorie a posiluje porotu

29. 10. 2019 10:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.

Reklama
SDG

Již posedmé bude porota složená z 36 odborníků hodnotit práce a udělovat ceny v soutěži Fénix content marketing, kterou pořádá agentura FREYA, která je členem britské content marketingové asociace (The CMA) a zároveň International Content Marketing Forum (ICMF), jež sdružuje asociace content marketingu na světové úrovni a věnuje se sdílení oborového know-how a budování prestiže oboru obsahového marketingu. Agentura FREYA se na českém trhu mimo oborových B2B aktivit věnuje brandingu a obsahovému marketingu pro klienty.

Každý ročník soutěže má svoje motto a tématiku odpovídající situaci na trhu, tento sedmý se nese v duchu „Noblesa zavazuje“. Tímto mottem je poukázáno na sílu značek v dnešním světě, jehož část se ukrývá v mobilním telefonu každého z nás po několik hodin denně. Jak velký závazek na sebe nyní berou značky a jak moc si uvědomují, že kvalita, kterou ve svém obsahu a komunikaci doručují, je součástí moderní kultury? Vnášíme toto téma do dramaturgie celé soutěže a její obsahové komunikace, zároveň pak do konference Content marketing 2020, která proběhne 6. 2. 2020 pod patronátem Asociace Content Marketingu, která patří k aktivitám, které v oblasti obsahového marketingu realizujeme, říká Kateřina Borovanská, Managing Director FREYA.

Soutěžní práce je možné přihlásit do 10. prosince za zvýhodněnou cenu, aby měli přihlašovatelé možnost zúčastnit se i best in kategorie a to vše v původní ceně přihlášky z loňského ročníku. Neziskové organizace mají v letošním ročníku přihlášky bez poplatku stejně jako od počátku soutěže. Oficiální konec přihlašování je 1. března 2020.

Novinkou v soutěži jsou oborové kategorie: Best in auto/moto, Best in bankovní sektor, Best in krása & móda a Best in real estate a dále úplně nová kategorie, kde se přihlašující utkají o Nejefektivnější firemní obsah. Navazujeme tak na úspěch loňské kategorie Distribuce firemního obsahu a tržní poptávku po tématu efektivity v content marketingu.

O přihláškách bude rozhodovat pět porot, které jsou složené z největších odborníků v českém marketingu. Mezi novými členy poroty jsou Petra Fundová, ředitelka Burda International CZ, Veselin Vačkov, ředitel Lidových novin, Robert Čásenský, vydavatel magazínu Reportér, Veronika Mahdalová z vydavatelství Pointa.cz a Jan Klika z Marketing & Media. Další osobnosti, které budou hodnotit vaše projekty, jsou například Michal Donath, Kateřina Straková, Jitka Němečková, Michal Schindler.

Více informací o porotě, kategoriích a online přihláška jsou k dispozici zde.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.