Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Akce

7. ročník největší české content marketingové soutěže Fénix letos přidává nové kategorie a posiluje porotu

Redakce MAM29. 10. 201912. 11. 2019

Již posedmé bude porota složená z 36 odborníků hodnotit práce a udělovat ceny v soutěži Fénix content marketing, kterou pořádá agentura FREYA, která je členem britské content marketingové asociace (The CMA) a zároveň International Content Marketing Forum (ICMF), jež sdružuje asociace content marketingu na světové úrovni a věnuje se sdílení oborového know-how a budování prestiže oboru obsahového marketingu. Agentura FREYA se na českém trhu mimo oborových B2B aktivit věnuje brandingu a obsahovému marketingu pro klienty.

Každý ročník soutěže má svoje motto a tématiku odpovídající situaci na trhu, tento sedmý se nese v duchu „Noblesa zavazuje“. Tímto mottem je poukázáno na sílu značek v dnešním světě, jehož část se ukrývá v mobilním telefonu každého z nás po několik hodin denně. Jak velký závazek na sebe nyní berou značky a jak moc si uvědomují, že kvalita, kterou ve svém obsahu a komunikaci doručují, je součástí moderní kultury? Vnášíme toto téma do dramaturgie celé soutěže a její obsahové komunikace, zároveň pak do konference Content marketing 2020, která proběhne 6. 2. 2020 pod patronátem Asociace Content Marketingu, která patří k aktivitám, které v oblasti obsahového marketingu realizujeme, říká Kateřina Borovanská, Managing Director FREYA.

Soutěžní práce je možné přihlásit do 10. prosince za zvýhodněnou cenu, aby měli přihlašovatelé možnost zúčastnit se i best in kategorie a to vše v původní ceně přihlášky z loňského ročníku. Neziskové organizace mají v letošním ročníku přihlášky bez poplatku stejně jako od počátku soutěže. Oficiální konec přihlašování je 1. března 2020.

Novinkou v soutěži jsou oborové kategorie: Best in auto/moto, Best in bankovní sektor, Best in krása & móda a Best in real estate a dále úplně nová kategorie, kde se přihlašující utkají o Nejefektivnější firemní obsah. Navazujeme tak na úspěch loňské kategorie Distribuce firemního obsahu a tržní poptávku po tématu efektivity v content marketingu.

O přihláškách bude rozhodovat pět porot, které jsou složené z největších odborníků v českém marketingu. Mezi novými členy poroty jsou Petra Fundová, ředitelka Burda International CZ, Veselin Vačkov, ředitel Lidových novin, Robert Čásenský, vydavatel magazínu Reportér, Veronika Mahdalová z vydavatelství Pointa.cz a Jan Klika z Marketing & Media. Další osobnosti, které budou hodnotit vaše projekty, jsou například Michal Donath, Kateřina Straková, Jitka Němečková, Michal Schindler.

Více informací o porotě, kategoriích a online přihláška jsou k dispozici zde.

Zavřít reklamu

Cesta k pochopení našeho podvědomí: Duane Varan a Mediascience

Starší článek

Kentico mění brand produktu pro content management, cílí na marketéry

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
rádia a digitální sítě

Digitalizace rádií není jen DAB+

Pohrnou se komerční rádia do digitálních sítí DAB+, nebo dají přednost internetovému streamu?
23. 5. 202223. 5. 2022
Akce

Svengali, Havas, AC&C a MSL mají nejvíce šancí v soutěži Lemur

Sedmnáctý ročník oborové soutěže pořádané Asociací public relations zná finalisty. Vítěze vyhlásí na galavečeru 22. června.
19. 5. 202220. 5. 2022
Akce

Festivalům chybí profese. Kampaň to má změnit

Z kulturního odvětví odešla od začátku pandemie více než polovina lidí. Situaci se teď snaží změnit náborová akce Buď bedňák, buď Superhero od společnosti…
17. 5. 202217. 5. 2022
Akce

Jak na ESG rating? Dozvíte se na VŠE

Firmy se u příležitosti udržitelných Cen SDGs 2022 mohou nově hlásit do kategorie ESG Rating. Ta má za cíl srovnat udržitelné strategie firem. Jak se…
16. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News
DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.