25. 9. 2019 Národní technická knihovna, Praha
Jak přetavit data na úspěch, je hlavní téma letošní konference Big Data. Určena je těm, kteří chtějí pomocí dat a umělé inteligence ve své firmě zefektivnit řízení provozu, marketingu a prodeje.
—
—
25. 9. 2019 Národní technická knihovna, Praha
Jak přetavit data na úspěch, je hlavní téma letošní konference Big Data. Určena je těm, kteří chtějí pomocí dat a umělé inteligence ve své firmě zefektivnit řízení provozu, marketingu a prodeje.
Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.
Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.
Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.