Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Akce

Forum Media Focus o výkonnostním marketingu

Redakce MAM25. 9. 20192. 10. 2019

7. 10. 2019, Redakce MAM, Křížkova 1, Praha

Jak nevyhazovat peníze z okna? Spasí nás výkonnostní marketing, nebo se blíží konec zlaté éry chytrých softwarů? A stačí nám umět dobře měřit výkon? Další ze série klubových setkání Forum Media Focus se zaměří na populární disciplínu digitálního marketingu. Odehraje se v redakci MAM v pondělí 7. října od 15.00 hod.

Objednat vstupenky

Vybudovali jste velkou e-commerce společnost nebo nový prodejní kanál v tradiční firmě? Dostali jste se do fáze, kdy je těžké dál růst? Snižují se vám marže a marketing je čím dál dražší? Chcete se transformovat v dospělou, stabilní a ziskovou firmu?

Posledních 15 let bylo v oblasti e-commerce ve znamení všeobecného růstu, zakládání nových firem a vzniku slavných značek. Noví e-commerce hráči dorostli velikostí své rivaly z offline světa a někdy je i předběhli. Tato fáze je však za námi a e-commerce firmy musí čelit:

  • Cenové konkurenci a komoditizaci trhů, což přináší stále klesající marže.
  • Stále se zvyšujícím nákladům na PPC kampaně.
  • Tlaku tradičních hráčů, kteří přecházejí na multikanálové strategie.

Přílišné spoléhání se na „technicistní” performance marketing a strategii založenou na dodržování PNO spolu se zdražujícími se CPC je receptem na velké finanční problémy. Kudy dál? Možná byste se měli soustředit na zákazníka, a ne na kliky a obraty. Více vám poradí ve své přednášce David Seibert, managing partner z agentury Expandist.

Jak na to jde Alza?

Výkonnostní marketing patří k základním stavebním kamenům marketingového mixu každého, kdo to v online byznysu myslí vážně. Jak to ale vypadá, když se do něj opře jednička mezi tuzemskými e-shopy a jeden z největších zadavatelů reklamy v ČR? Co mu funguje, jak moc investuje do PPC a proč si pro vyhodnocení nastavil vlastní atribuční model? To vše poodhalí marketingový ředitel Alza.cz Jan Sadílek.

Myslete na znalost značky

Je výkonnostní marketing jen voňavka? Na to se zaměří ve svém vystoupení Petr Struna, managing director z Ogilvy Performance Marketing. V rámci prezentace se bude věnovat výkonnostnímu marketingu, kdy zadavatelé reklamy nemohou spoléhat čistě na doručení výsledků skrze výkonnostní média, ale je potřeba myslet na znalost značky, kvalitu produktu nebo služby a jeho konkurenceschopnost.

Můžou zůstat ve své kůži

A na konec se ohlédneme za kampaní #vesvekuzi, která změnila zákon a zachraňovala životy. Dozvíme se, že i dobrá myšlenka s téměř nulovým rozpočtem může dokázat velké věci. Své o tom ví tvůrci kampaně Zuzana Kukačková, obchodní ředitelka, Publicis Groupe – Leo Burnett, a Martin Starý, idea maker, Publicis Groupe – Newcast.

Objednat vstupenky

Nepřehlédněte:
Forum Media Focus o výkonnostním marketingu

Zavřít reklamu

Forum Media Focus o výkonnostním marketingu

Starší článek

Kaufland uvedl novou značku K-Jarmark

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
rádia a digitální sítě

Digitalizace rádií není jen DAB+

Pohrnou se komerční rádia do digitálních sítí DAB+, nebo dají přednost internetovému streamu?
23. 5. 202223. 5. 2022
Akce

Svengali, Havas, AC&C a MSL mají nejvíce šancí v soutěži Lemur

Sedmnáctý ročník oborové soutěže pořádané Asociací public relations zná finalisty. Vítěze vyhlásí na galavečeru 22. června.
19. 5. 202220. 5. 2022
Akce

Festivalům chybí profese. Kampaň to má změnit

Z kulturního odvětví odešla od začátku pandemie více než polovina lidí. Situaci se teď snaží změnit náborová akce Buď bedňák, buď Superhero od společnosti…
17. 5. 202217. 5. 2022
Akce

Jak na ESG rating? Dozvíte se na VŠE

Firmy se u příležitosti udržitelných Cen SDGs 2022 mohou nově hlásit do kategorie ESG Rating. Ta má za cíl srovnat udržitelné strategie firem. Jak se…
16. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.