Foto: medium.com

WebExpo Conference

5. 7. 2019 16:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

20. – 22. 9. 2019 Palác Lucerna Praha

Na akci zaměřené na inovativní technologie vystoupí například Milan Chiang, jedna z nejprominentnějších žen asijské technologické scény, přezdívaná také „královna mobilního marketingu“. Dále též Shira Weinberg, seniorní produkťačka Microsoftu s více než čtrnáctiletými zkušenostmi v softwarovém inženýrství, nebo Philip Delvecchio, jenž bude zajímat majitele startupů. Jim totiž pomáhá ke zlepšení obchodních výsledků.

Foto: medium.com

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.