Unity vyhrálo design Kofoly

10. 2. 2003 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Agentura roku: porota za vášnivé diskuse vybírala odpovědnou agenturu

Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Kreativní studio Unity Graphic Desing Group zvítězilo ve  výběrovém řízení na realizaci redesignu etikety a loga limonády Kofola. Tendr vyhlásil majitel značky Kofola, společnost Santa nápoje. Spolu s prací na redesignu etikety a loga Kofoly bude mít Unity rovněž na starosti vývoj corporate identity společnosti Kofola. jj

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení