Dva návrhy zákonů vztahující se k fungování médií veřejné služby má na programu jednání právě probíhající schůze Poslanecké sněmovny. V tomto týdnu by totiž poslanci měli v prvním čtení projednat vládní návrh zákona o České televizi, ve kterém vláda navrhuje zvýšit objem reklamy na ČT z 1 % denního vysílacího času na 3 %. Na programu je zároveň zákon o rozhlasových a televizních poplatcích, který počítá s navýšením koncesionářského poplatku na 45 Kč měsíčně u rozhlasu a 95 Kč u televize. V případě zákona o České televizi lze očekávat nesouhlas opozičních poslanců se zvyšováním reklamy na veřejnoprávní televizi. Velmi pravděpodobně tak budou podány pozměňovací návrhy, o nichž se rozhodne ve druhém a hlavně třetím čtení. Dubnová schůze poslanců však o definitivní podobě obou předkládaných návrhů zákonů ještě nerozhodne, protože závěrečná čtení se na program jednání této schůze již nedostala. mav
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?