Sněmovna o reklamě na ČT

14. 4. 2003 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Reklama
SDG

Dva návrhy zákonů vztahující se k fungování médií veřejné služby má na programu jednání právě probíhající schůze Poslanecké sněmovny. V tomto týdnu by totiž poslanci měli v prvním čtení projednat vládní návrh zákona o České televizi, ve kterém vláda navrhuje zvýšit objem reklamy na ČT z 1 % denního vysílacího času na 3 %. Na programu je zároveň zákon o rozhlasových a televizních poplatcích, který počítá s navýšením koncesionářského poplatku na 45 Kč měsíčně u rozhlasu a 95 Kč u televize. V případě zákona o České televizi lze očekávat nesouhlas opozičních poslanců se zvyšováním reklamy na veřejnoprávní televizi. Velmi pravděpodobně tak budou podány pozměňovací návrhy, o nichž se rozhodne ve druhém a hlavně třetím čtení. Dubnová schůze poslanců však o definitivní podobě obou předkládaných návrhů zákonů ještě nerozhodne, protože závěrečná čtení se na program jednání této schůze již nedostala. mav

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.