Vybíráme z obsahu

Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny

Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?

Agentura roku: víme, kde stojí za to pracovat. Další shortlist je venku!

V kategorii Nejlepší místo, kde pracovat se na shortlist dostaly čtyři agentury. Vítěznou představíme 16. dubna při slavnostním vyhlášení letošní soutěže Agentura roku.

Lenka Soal: Můj sen? Naprosto „POSfree“ s maximálním dopadem

Udržitelnost mi musí dávat smysl a mít hmatatelný dopad, říká Lenka Soal, která se stará o shopper marketing značky Purina.

Lucie Mifková mění Proficio za Pickerly, kde bude řídit média

Marketingová agentura Pickerly posiluje tým o Lucii Mifkovou, která bude mít na starosti média a výzkum. Před tím působila šest a půl roku ve skupině Proficio.

O2 a Air Bank prohlubují spolupráci s platformou Unity

Věrnostní platforma Unity navazuje na dřívější spolupráci O2 a Air Bank, do budoucna se přidají další společnosti ze skupiny PPF.

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.

Online reklama atakuje hranici 60 miliard korun, vzrostla o 5 procent

Na růstu online reklamy se podle nejnovější zprávy SPIRu podílela display reklama a reklama ve vyhledávání. Rostl také programatický nákup display reklamy.

Když LinkedIn získá slávu i investory

Co návštěvníkům LiSummitu pro úspěch nejen na síti poradily top osobnosti českého a slovenského LinkedInu, se dočtete v aktuálním vydání Marketing & Media.

Deep fake avataři na TikToku mají přinést revoluci v e-commerce

Společnost TikTok podle některých serverů aktivně vyvíjí funkci, která by značkám umožnila využívat osobnosti generované umělou inteligencí k propagaci a prodeji produktů v rámci aplikace.

Vyšší příjmy nejsou všechno. Jak golfové The Masters chrání svůj brand

Je to nejslavnější golfový turnaj světa. Golfový Super Bowl, říká se. Těžko přitom hledat jiný zásadní sportovní event, který by se ke své značce choval odlišněji než The Masters.

Heureka již popatnácté vyhlásila vítěze soutěže ShopRoku, nejoblíbenější je Alza

Už popatnácté nákupní rádce Heureka.cz vyhlásil vítěze soutěže ShopRoku, o výhercích rozhodla odborná porota i zákazníci. Nejoblíbenější je největší český e-shop Alza.cz.

Jan Gemrich z Foodory: máme za sebou úspěšný restart značky

Šéf marketingu doručovací platformy Jan Gemrich otevřeně přibližuje zkušenosti s rebrandingem společnosti i plány Foodory  v aktuálním vydání Marketing & Media.

Kampaň týdne