Vybíráme z obsahu

Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny

Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?

Agentura roku: víme, kde stojí za to pracovat. Další shortlist je venku!

V kategorii Nejlepší místo, kde pracovat se na shortlist dostaly čtyři agentury. Vítěznou představíme 16. dubna při slavnostním vyhlášení letošní soutěže Agentura roku.

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Tváří značky Bohemia Sekt Prestige je hlavní sklepmistr Josef Švéda

Bohemia Sekt představuje novou komunikaci prémiové řady šumivých vín. Se sklepmistrem Josefem Švédou zdůrazňuje hlavní atribut značky – čas a dlouhé zrání v lahvi.

Skupina Flo získala do vedení posily z Deloitte, Rohlíku, STRV a Nano Energies

Do konzultační skupiny Flo přišel jako šéf strategie Pavel Špryňar z Deloitte Digital, jako CFO Jaroslav Lehoučka z STRV, komunikaci vede Adam Rek z Nano Energies a datový tým posiluje Michal Girgle z Rohlíku.

Vášeň pro hokej spojuje Tesco s nákupy v kampani od Socialsharks

Řetězec Tesco, který se poprvé stal oficiálním sponzorem Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji, spustil kampaň od Socialsharks i se spotřebitelskou soutěží.

Podcastoví producenti Machaj a Němečková se spojují do Storylab Audio

Damian Machaj a Hana Němečková, kteří spolupracovali na úspěšných podcastech pro Seznam Zprávy, se spojují v jednom producentském a konzultačním studiu.

Marketingovou ředitelkou EY Česká republika se stala Monika Spálavská

Do čela marketingového oddělení českého zastoupení mezinárodní poradenské společnosti EY nastoupila od 1. dubna 2024 Monika Spálavská. Ve své nové roli bude mít na starosti veškeré marketingové aktivity a business development společnosti v České republice.

Chance liga za 1,25 miliardy. Proč menší sestra Tipsportu závratně investuje do fotbalu?

Potvrzeno! Česká fotbalová liga se od příštího ročníku na pět let přebarví ze žluté do zelené. Vítězem dvoukolového tendru Ligové fotbalové asociace (LFA) na titulárního partnera soutěže se stala sázková kancelář Chance patřící do skupiny Tipsport.

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Kampaň týdne