Vybíráme z obsahu

Kampaň na novou Becherovku od YYY agency se ponořila do víru chutí

Becherovka uvádí na trh nový produkt Becherovka Orange & Ginger. Ve spotu od YYY agency hrají hlavní roli použité ingredience a jeho zhlédnutí má evokovat touhu novinku ochutnat.

IPTV či kabelovou televizi si platí více než polovina Čechů

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z placených operátorů, se v Česku drží na stabilní úrovni, dál však klesá podíl satelitní TV. Vyplývá to z aktuálního výzkumu Atmedia index.

Komunikaci skupiny Direct nově vede Jitka Pajurková

Na nově vytvořenou pozici Lídr komunikace skupiny Direct family nastupuje Jitka Pajurková, která se postará o Direct pojišťovnu, Direct auto, Fidoo, Birne či Direct nadaci. 

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Story TLRS nabírá nový kreativní směr pod taktovkou Rada Jankoviče

Do agentury Story TLRS ze skupiny Near & Dear přišel kreativní ředitel Rado Jankovič po dvou letech v agentuře Momentum.

Každý může mít doma úžasný svět, láká Vodafone s Martinem Hofmannem na pevný internet

Vodafone v kampani od McCann Prague a spotech s režií Ondřeje Sokola z produkce Procoma nabízí oceňované pevné připojení internetu.

Budujeme národní gastronomickou platformu

Vytváříme prostor, kde se mohou scházet profesionálové napříč obory i milovníci dobrého jídla a pití, aby sdíleli své zkušenosti, říká Lenka Slezáková, ředitelka marketingu Makro ČR.

Co slova neřeknou, ukazuje první kampaň nové značky Bohemilk Opočno

Bohemilk Opočno spouští komunikační platformu od agentury Boomerang Communication, postupně zastřeší všechny značky společnosti Interlacto.

Dvacet let Facebooku. Jak změnil reklamu?

Před dvaceti lety založil Mark Zuckerberg a jeho spolužáci platformu „The Facebook“, předchůdce dnešního Facebooku. Během několika let se z platformy pro vysokoškolské studenty stala obří sociální síť, která změnila nejen svět reklamy. Tématu se redakce věnovala v posledním čísle MAM 12/2024.

LinkedIn nyní umožňuje značkám sponzorovat jakýkoli organický příspěvek

LinkedIn nyní umožňuje firmám propagovat obsah od libovolného uživatele aplikace, nejen od svých vlastních zaměstnanců.

Kampaň týdne