Vybíráme z obsahu

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.

Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy

Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Agentura roku: porota za vášnivé diskuse vybírala odpovědnou agenturu

Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.

Zápis do Guinessovy knihy rekordů. Panasonic Connect má největší stálou projekci na budovu na světě

Největší stálý videomaping promítaný na budovu na světě se podařil společnosti Panasonic Connect. Projekce získala certifikaci od Guinessovy knihy světových rekordů.

#MeziSvými chce být T-Mobile se zákazníky, nastavuje nový směr marketingové komunikace

Novou strategii komunikace startuje operátor online kampaní vytvořenou s týmem Ticino ze skupiny WPP, na ni navážou další aktivity.

Nová kampaň Ikea využívá chlupatých kamarádů k informování o nízkých cenách

Asi byste neřekli, že vlastnictví domácích mazlíčků má mnoho společného s nakupováním v Ikea. Nová série reklam vytvořená agenturou INGO Hamburg tuto souvislost přibližuje zábavným a originálním způsobem.

Lukáš Hejlík: s Gastromapou jsem zažil největší boom v gastronomii

V rámci Gastromapy navštívil už několik tisíc podniků. Lukáš Hejlík v rozhovoru v posledním vydání MAM hovoří o stavu české gastronomie, udržitelnosti podniků nebo nejnovějších trendech v gastru.

Přihlaste projekt, který mění svět k lepšímu. Startuje další ročník Cen SDGs

Asociace společenské odpovědnosti i letos ocení udržitelné české projekty firem, organizací, škol nebo veřejné správy. Prestižní ceny SDGs vyhlašuje již od roku 2017. Tento ročník přinese celou řadu změn a zajímavých novinek. Vedle nových kategorií vzniklo i Zvláštní ocenění Kateřiny Fialkové pro regionální a státní úředníky.

Sport Alive 2024: sportovně-byznysová konference odhalila první řečníky

Třetí ročník sportovně-byznysové konference Sport Alive zná své datum a také první speakery. Uskuteční se ve čtvrtek 10. října, a to na tradiční adrese v O2 universum. Co na účastníky, kteří oba předchozí ročníky vyprodali, letos čeká?

Kampaň týdne